همایش کارکنان مدیریت شعب استان اردبیل بانک قرضی‌الحسنه مهر ایران با حضور دکتر «ناصر سیفاللهی» عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد.
عضو هیأت مدیره بانک در س..

همایش کارکنان مدیریت شعب استان اردبیل بانک قرضی‌الحسنه مهر ایران با حضور دکتر «ناصر سیفاللهی» عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد.

عضو هیأت مدیره بانک در سفر به استان اردبیل و در همایش کارکنان این استان بر رعایت ضوابط و مقررات از سوی همه همکاران و حفظ سلامت کاری آن‌ها تأکید کرد.

سیف‌اللهی در این همایش خطاب به کارکنان گفت: تلاش کنید تا بر اساس اهداف برنامه عملیاتی، امتیاز شعب استان را افزایش و درجه شعب را ارتقا دهید.

وی گفت: تبلیغات رسانه‌ای و محیطی را افزایش دهید و با اطلاع‌رسانی به مردم، اقبال عمومی به خدمات بانک در جامعه را افزایش دهید.

عضو هیأت مدیره بانک اظهار داشت: طرح مهریار یکی از طرح‌هایی است که با تلاش‌ها و پیگیری مستمر مدیرعامل محترم بانک و با کسب مجوز از وزارت اقتصاد، دست شما را برای جذب منابع از شرکتها و سازمان‌ها باز گذاشته است. پس کارکنان باید تلاش کنند پرداخت حقوق کارکنان مجموعه‌های مختلف را جذب کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: کارکنان محترم سعی کنند از پتانسیل پیشخوان مجازی و سامانه ضمان در پرداخت وام بدون ضامن جهت جلب رضایت مشتریان و مردم استفاده کنند تا نام بانک و خدمات آسان آن زبانزد خاص و عام شود.

سیف‌اللهی اظهار داشت: همکاران محترم سعی کنند ضوابط و مقررات بانک را همواره سرلوحه خود قرار دهند و بر این اساس عمل کنند. لازم است کارکنان همه مقررات مبارزه با پولشویی را مد نظر داشته باشند و کیفیت کار در شعب را بهبود دهند.

عضو هیأت مدیره بانک، رتبه اردبیل را از لحاظ درصد رشد منابع قابل قبول دانست، اما جایگاه استان در وصول مطالبات را غیر قابل پذیرش ارزیابی و تأکید کرد که این شاخص مهم باید تعدیل شود.

سیف‌اللهی در ادامه، کفایت سرمایه بانک را در حال حاضر بالاترین کفایت سرمایه در بین شبکه بانکی ذکر کرد و اظهار داشت: تلاش مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بر این است که درآمدهای عملیاتی بانک افزایش یابد.

در پایان این همایش، از کارکنان شعبی که درصد رشد منابع آن‌ها بیش از ۶۰ درصد بوده، تجلیل شد.