بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال سوابق درخشانی از خود ثبت کرده است و هر روز گامی مستحکم تر از قبل در مسیر پیشرفت بانکداری برمی دارد، که این نشان از داشتن تیم خوش ذوق و مستعد در زمینه تکنولوژی و نوآوری دارد.

به گزارش خبر نگار درآمد نیوز؛ طبق آمارها بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال سوابق درخشانی از خود ثبت کرده است و هر روز گامی مستحکم تر از قبل در مسیر پیشرفت بانکداری برمی دارد، که این نشان از داشتن تیم خوش ذوق و مستعد در زمینه تکنولوژی و نوآوری دارد.

بانک ایران زمین سرمایه گذاری قابل توجه ای در زمینه فناوری های نوین و ایجاد سیستم های امنیتی انجام داده است. امکاناتی که تراکنش های آنلاین و موبایلی را به خوبی محافظت کرده و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

مشتری، محور اصلی است؛ نه محصول

بانک ایران زمین توانسته است با نیاز سنجی صحیح مشتریان این نیازها را در قالب محصولات مختلف پیاده سازی کند و موفق به کسب رضایت حداکثری مشتریان شود.

رشد ۳۶ درصدی کاربران این بانک در سالجاری نشان می دهد که برنامه های بانک ایران زمین در زمینه بانکداری دیجیتال سمت و سوی درستی داشته و اثر خود را در بهبود عملکرد این بانک نشان داده است. این نکته در بانک ایران زمین حائز اهمیت است که در بانکداری دیجیتالی ، بانک ایران زمین قبل از انجام عملیات نیز همراه مشتری است. در این همراهی، نقش اکوسیستم در راستای وجود داده‌ های مختلف از مشتری، شناسایی رفتار او و ارائه پیشنهادهای مختلف برای بهترین تصمیم ‌گیری ضروری است.

در بانکداری دیجیتال ایران زمین مشتری، محور اصلی است؛ نه محصول. آنجا که مشتری بداند بانکی وجود دارد که با ورود به آن، بانک او را می‌شناسد و بر اساس عملیاتی که تاکنون انجام داده می‌تواند پیشنهاد محصولات خاصی به او بدهد. مشتری در اغلب موارد، حق انتخاب محصول سفارشی ‌شده را دارد. بانکداری دیجیتالی ایران زمین یک محصول نیست، یک فرایند است و هدف آن تغییر سبک زندگی مشتری است.  

مرکز نوآوری بانک ایران زمین (نوآوری و کارآفرینی ایرانیان آراد) با تشکیل گردهمایی متخصصین حوزه های مختلف در زمینه تکنولوژی و نوآوری و همچین استعدادهای درخشان که در این حوزه اکوسیستم وجود دارند. در سالهای اخیر توانسته است یک تیم بسیار متحد و خوش ذوق را تشکیل دهد. در فرایندهای نوین دیجیتالی بانکی را با گام های موثر ثبت نماید.