به گزارش درآمد نیوز به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، قرارداد خط انتقال فرآورده های نفتی به طول ۹۸۰ کیلومتر از رفسنجان به شهر مقدس مشهد، با همکاری بانک شهر به عنوان تامین کننده مالی و با مدل قراردادی EPCF اجرایی خواهد شد. با اجرای این پروژه هزینه های حاصل […]

به گزارش درآمد نیوز

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، قرارداد خط انتقال فرآورده های نفتی به طول ۹۸۰ کیلومتر از رفسنجان به شهر مقدس مشهد، با همکاری بانک شهر به عنوان تامین کننده مالی و با مدل قراردادی EPCF اجرایی خواهد شد. با اجرای این پروژه هزینه های حاصل از حمل و نقل جاده ای صرفه جویی گردیده و باعث کاهش حوادث جاده ای نیز خواهد شد.
مدیرعامل بانک شهر در این مراسم با بیان اینکه پروژه خط انتقال فرآورده های نفتی از رفسنجان به شهر مشهد از ادوار گذشته یکی از پروژه های اولویت دار در کشور بوده است، گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم، با همت انقلابی این دولت و با مدل ابتکاری که از طرف بانک شهر و با تاکید بر استفاده از ظرفیت های سرمایه گذار داخلی مطرح شد؛ این پروژه به مرحله اجرا درآمده است.
دکتر احمدی با اشاره به ظرفیت های بانک شهر در حمایت و کمک به صنایع بزرگ داخلی و حمایت از پروژه های ملی، تصریح کرد: تامین مالی این پروژه نیز از سوی بانک شهر و به صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.
سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز در این مراسم با بیان اینکه این پروژه به امنیت تامین انرژی در شرق کشور کمک خواهد کرد، افزود: اتمام این پروژه با حضور بانک شهر به عنوان تامین کننده مالی قوی در کنار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) می تواند ثمرات مهمی برای کشور داشته باشد.
عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هم در مراسم امضای قرارداد عنوان کرد که این پروژه از سالیان گذشته روی زمین باقی مانده بود که با همت و تلاش دولت انقلابی به مرحله اجرایی رسیده است و قرارگاه با توان خود و استفاده از توان و تخصص شرکت‌های خصوصی ‌ پیمانکاری این پروژه را اجرا خواهد کرد.

مقاله اصلی .