به گزارش درآمد نیوز به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر اساس تازه‌ترین گزارش شاپرک این بانک موفق شده جایگاه خود را از منظر تعداد تراکنش‌ها ارتقا دهد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بهبود جایگاه خود در بین ۱۰ بانک پرتراکنش کشور، با کسب حدود […]

به گزارش درآمد نیوز

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر اساس تازه‌ترین گزارش شاپرک این بانک موفق شده جایگاه خود را از منظر تعداد تراکنش‌ها ارتقا دهد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بهبود جایگاه خود در بین ۱۰ بانک پرتراکنش کشور، با کسب حدود ۵٫۵ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرش شده در آبان ماه، به جایگاه پنجم شبکه شاپرک دست یافت. همچنین این بانک از منظر مبلغ تراکنش‌های پذیرش شده نیز در جایگاه نهم شبکه پرداخت کشور قرار گرفت.

نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور موفق شده از نظر تعداد تراکنش کارت‌های صادر شده نیز جایگاه نهم و به لحاظ بیشترین سهم از تعداد تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی جایگاه سوم را کسب نماید.

گردش مالی که حاصل تجمیع مبلغ تراکنش‌های صادر شده و پذیرش شده هر بانک است، یکی دیگر از شاخص‌های گزارش ماهانه شاپرک است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از این منظر نیز جایگاه هشتم را به دست آورده است.

عملکرد مثبت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول سال‌های اخیر باعث اقبال روزافزون مردم به این بانک شده، به‌طوری که این بانک با نزدیک به ۱۶ میلیون مشتری، یکی از بزرگ‌ترین جامعه مشتریان را در بین بانک‌های کشور داراست. این موضوع در عین مزایای استفاده از کارتخوان متصل به حساب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، منجر به افزایش چشمگیر تعداد و مبلغ تراکنش‌های بانک و قرار گرفتن این بانک در لیست پرتراکنش‌ترین بانک‌های کشور شده است.

مقاله اصلی .