در راستای برقراری تعاملات و ایجاد همکاری و جذب منابع، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بانک توسعه تعاون استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای استان منعقد شد.

در راستای برقراری تعاملات و ایجاد همکاری و جذب منابع، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بانک توسعه تعاون استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای استان منعقد شد.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان اردبیل در راستای اجرای سیاست‌های بانکداری شرکتی و جذب منابع پس از مذاکرات متعدد انجام شده جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بانک توسعه تعاون استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای استان با حضور عادل کریمی مدیر شعب استان در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تشکیل و این تفاهم‌نامه با امضاء مدیر شعب استان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل منعقد و با انتقال حساب پس انداز کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، این سازمان به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست.

جنگی مرنی ضمن خیر مقدم گویی و تشکر از حضور مدیر شعب استان اردبیل و هیئت همراه، اظهار امیدواری نمود که این تفاهم‌نامه منشأ خیر و برکت برای کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خواهد بود.

عادل کریمی مدیر شعب استان اردبیل در این جلسه ضمن تشریح مفاد تفاهم‌نامه آمادگی بانک جهت ارائه خدمات و تسهیلات به کارکنان شرکت آب منطقه‌ای و ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی به پیمانکاران و سایر مرتبطین با شرکت را اعلام کرده و افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه تعاملات گسترش‌یافته، نتیجه آن نزدیکی، هماهنگی و همکاری بیشتر دو مجموعه با یکدیگر خواهد شد.

همچنین مقرر شد حساب شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و نیز حساب تعاونی خدماتی شرکت مذکور نیز به بانک توسعه تعاون منتقل گردد.