فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت، خاطرنشان کرد: از موسسین بیمه ملت و تمام کسانی که در بیست سال تلاش خود را برای موفقیت این شرکت کرده‌اند،

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، داود قاسم‌پور که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت، خاطرنشان کرد: از موسسین بیمه ملت و تمام کسانی که در بیست سال تلاش خود را برای موفقیت این شرکت کرده‌اند، کمال تشکر را داریم که چنین مجموعه موفقی را تاسیس کرده و بعد از فراز و نشیب‌های بسیار به اینجا رسانده‌اند.

وی اظهار داشت: عملکرد درخشان مدیرعامل شرکت هم جای تشکر دارد و باید گفت که این عملکرد خوب نشانه همدلی میان کل کارکنان این مجموعه است.

رئیس هیئت مدیره بیمه ملت با اشاره به این که اگر در کار گروهی همدلی وجود نداشته باشد، هیچوقت نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود، افزود:همدلی را باید تقویت کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای در این زمینه بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: باید بتوان با همدلی مشکلات درون سازمانی را حل کرد.این وفاق است که می‌تواند به حل مشکلات بیانجامد و هیچ صدایی بهتر از صدای مهربانی نیست.

قاسم‌پور افزود: همکاران باید بیشتر در کنار هم باشند تا بتوانند در راستای رسیدن به اهداف شرکت گام بردارند. همانطور که اعضای هیئت مدیره ممکن است گاهی هم نظر نباشند اما به خاطر وجود همدلی توانسته‌اند این مجموعه را به خوبی اداره کنند. امیدواریم با تلاش روزافزون و درک متقابل بتوانیم در پیشبرد اهداف مجموعه بیمه ملت موثر باشیم.