مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: به همت کارکنان فجر نیمی از کسری برق مورد نیاز استان خوزستان توسط شرکت فجر تامین می شود.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی فجر انرژی خلیج فارس، مراسم تقدیر از کارگران برتر با حضور مدیرعامل، نمایندگان شرکت‌های پیمانکاری فعال در فجر و روسای امور مرتبط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن همایش فجر ۲ برگزار شد.

در این مراسم، ۲۰ نفر از کارکنان و کارگران برتر شرکت فجر انرژی خلیج فارس مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند. این کارکنان از نظر نظم، انضباط، اخلاق و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی از سوی روسای امور خود نمونه و الگو معرفی شده بودند.

علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در این مراسم بر نقش مهم فجر انرژی با اشاره به روزهای سخت نیاز مردم به برق اظهار کرد: هم اکنون با تلاش و کوشش کارکنان فجر قطعی برق منطقه به حداقل رسیده است.

وی ادامه داد : شخصا قدردان کارکنان با تلاش و کوشای فجر انرژی هستم؛ فجر با این کوشش و همت این کارکنان، علاوه بر حفظ و پایداری صنعت، برای خانواده‌ها رفاه و آسایش خلق می‌کند. کارکنان فجر با تلاش و پشت کار خود تقریبا نیمی از کسری برق استان خوزستان را تامین کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان ما باعث شده‌اند که سختی کمتری بر مردم استان خوزستان بگذرد و این امر مایه مباهات و افتخار ما و آنها است.