در دیدار چند ساعته مشترک دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با گروهی از نمایندگان انجمن ها، اتحادیه ها، موسسات خیریه، مراکز بهداشتی و درمانی، فعالان صنفی و مشاغل خانگی و کارگران، مسایل و مشکلات مراجعین بررسی و نسبت به حل و فصل آنها تصمیم گیری شد.

 به گزارش درآمد نیوز و به نقل از چادرملو، در این اقدام مبتکرانه نماینده مجلس و مدیر عامل یکی از بزرگترین شرکتهای معدنی و صنعتی به اتفاق و با همدلی و همراهی تلاش کردند با اتخاذ تدابیر لازم و تصمیمات مقتضی در چارچوب تکالیف قانونی، بخشی از معضلات و موانع مبتلابه عموم و گروهای مردمی را مرتفع نمایند.

بر اساس همین گزارش، مدیر عامل چادرملو با بیان نقش مردم در توسعه اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد:  ما خود را مکلف می دانیم در جهت عمران و آبادانی، ارتقای شاخص های اجتماعی و زیر ساخت‌های فرهنگی، به ویژه مسایل زیست محیطی که مورد تاکید نماینده محترم اردکان در مجلس شورای اسلامی است، بطور جد تلاش نماییم، از این رو شرکت چادرملو در حد توان و ظرفیت خود در خدمتگذاری به مردم منطقه، ایجاد اشتغال و توسعه فرهنگی و اجتماعی حمایت های لازم را به عمل آورده و تداوم خواهد داد.

وی با تاکید بر حفظ سلامتی مردم و نیروهای شاغل در واحدهای صنعتی و مردمی افزود: به منظور ارتقای شاخصهای زیست محیطی، تمامی واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو در هر منطقه، موظف به اجرای ضوابط زیست محیطی در سطح استانداردهای جهانی هستند و برای پیاده سازی این شاخص ها مقرر شده است از تمامی توان و ظرفیت های مراکز علمی، تحقیقاتی داخل و خارج کشور  استفاده شود.

دکتر دشتی نیز ضمن قدردانی از حضور و نقش موثر و مثبت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ویژه اقدامات انساندوستانه و نگاه خیر خواهانه مدیر عامل این شرکت در جهت توسعه  زیر ساخت های فرهنگی، ورزش، رفاهی، زیست محیطی و اجتماعی منطقه، یاد آور شد: اگر همه واحدهای معدنی و صنعتی نظیر چادرملو خود را در برابر عمل به مسئولیت اجتماعی متعهد و ملزم بدانند قطعا چهره شهرهای و مناطق کم برخوردار کشور دگرگون و ثمرات ارزشمند این اقدامات در زندگی مردم مشهود خواهد گردید.

وی افزود: در بحران شیوع ویروس مرگبار کرونا که تمامی کشور و جهان را در چنگال خود گرفتار کرد، خوشبختانه در شهرستان اردکان در کنار تلاشهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر کادر پزشکی و درمانی، با حمایتهای فعالان صنعتی مخصوصا شرکت چادرملو که علاوه بر حمایتهای مالی، تمامی اکسیژن مورد نیاز بیمارستانهای استان را تامین کرد، کمترین آسیب را متحمل شدیم. وی اظهار امیدواری کرد انشالله تا ریشه کنی کامل این بیماری کشنده حمایت های لازم تداوم یابد.