اولین دوره از جشنواره‌ی ورزشی سراسری شرکت بیمه دی به میزبانی شهر ساری برگزار شد

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در این جشنواره که روز چهارشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۲ افتتاح گردید، ۱۲۲ نفر از کارکنان ستاد و شعب سراسری بیمه دی در رشته‌های فوتسال (آقایان)، دو استقامت (آقایان)، تنیس روی میز (آقایان)، فوتبال دستی (خانم‌ها و آقایان) و دارت(خانم‌ها و آقایان) شرکت کرده و طی سه روز، به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است؛ در اختتامیه‌ی این جشنواره که روز جمعه سوم شهریورماه برگزار شد، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی نیز، به صورت وبینار به ایراد سخن پرداخته و اظهار داشت: جهان امروز، شاهد رشد مظاهر تکنولوژیکی و کاهش فعالیت‌های بدنی بوده و این در حالی است که افزایش کارآیی و ارتقاء بهره‌وری سازمانی، در سایه‌ی نشاط و شادمانی کارکنان تحقق می‌یابد. از این رو بیمه دی تلاش دارد تا با برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره‌ی ورزشی، رغبت و انگیزه‌ی کارکنان خود را به ورزش و دیگر فعالیت‌هایی که متنج به سلامتی، نشاط و خلاقیت می‌شود، افزایش دهد. چرا که این نیروی انسانی سالم، شاداب و نوآور است که می‌تواند موجب شکوفایی و تحول‌آفرینی باشد.

گفتنی است در اختتامیه این جشنواره که با حضور جمعی از معاونین و مدیران بیمه دی همراه بود، از نفرات برتر این مسابقات ورزشی، با اهداء لوح و جوایز نقدی، تشکر و قدردانی به عمل آمد.