مراسم معارفه منصور نعمتی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها و محمد صالحی سرپرست اداره کل بازرسی با حضور نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران و دیگر مدیران ارشد بانک،برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،نصرت اله شهبازی در این مراسم با تقدیر از عملکرد بیژن نصرتی رئیس اسبق اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها، گفت:با توجه به رویکرد بانک درباره واگذاری شرکت ها و ورود به سرمایه گذاری های جدید مورد نیاز کشور، این اداره کل از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود:تا کنون کارهای مهمی در اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها انجام شده است و امیدوارم در دوره ریاست جدید این اداره، رویکرد تحولی با قدرت بیش از پیش تداوم یابد.

قائم مقام بانک ملی ایران تاکید کرد:اداره کل بازرسی نیز با توجه به نقش مهمی که در امور نظارتی و بازرسی بانک دارد ؛ همواره از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مورد توجه قرار دارد و اطمینان دارم که قطعا در این دوره شاهد تحولات مهمی در این بخش خواهیم بود .

منصور نعمتی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها و محمد صالحی سرپرست اداره کل بازرسی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد روسای سابق این ادارات کل،برنامه های خود را برای پیاده سازی ماموریت های محوله تشریح کردند.

بیژن نصرتی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد خود در دوران ریاست اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها ارائه کرد.

گفتنی است بیژن نصرتی با حکم دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران به سمت مشاور مدیر عامل منصوب شده است.