به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک‌ملی‌ ایران، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ شهریورماه سال جاری فقط از طریق شناسه @bmiframe در پیام‌رسان بله ارسال کنند. جوایز مسابقه: به نفر اول در بخش عکاسی ۵۰ میلیون تومان، نفر دوم ۲۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۰ میلیون تومان […]

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک‌ملی‌ ایران، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ شهریورماه سال جاری فقط از طریق شناسه @bmiframe در پیام‌رسان بله ارسال کنند.

جوایز مسابقه:

به نفر اول در بخش عکاسی ۵۰ میلیون تومان، نفر دوم ۲۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۰ میلیون تومان و در بخش خاطره‌گویی نیز ۲۰ جایزه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

شرایط شرکت در مسابقه:

موضوع عکس‌های ارسالی در این مسابقه بناها، شعبه‌ها و هرگونه نماد یا الِمان مرتبط با بانک‌ملی‌ایران است و هر شخص می‌تواند برای شرکت در مسابقه حداکثر دو عکس ارسال کند.

شرکت در مسابقه عکاسی محدودیت سنی دارد و حداقل سن شرکت‌کنندگان ۱۲ سال است.

صرفاً آثاری که با دوربین عکاسی ثبت شده باشند در مسابقه پذیرفته می‌شوند.

عکس باید به صورت فایل ارسال شود و شرکت‌کننده عکس‌های خود را با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره‌گذاری شده نامگذاری و ارسال نماید؛ مانند: RezaAbbasi_01

یادآور می‌شود عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، تاریخ، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو باشند؛ آثار باید مستند باشند و از هرگونه دستکاری با نرم‌افزارهای رایانه‌ای و اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد اجتناب شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند روی عکس‌ها اصلاح نور و رنگ، کنتراست و وضوح اعمال نمایند.

عکس سیاه و سفید نیز مورد پذیرش است.

شرایط شرکت در مسابقه خاطره‌گویی:

در بخش خاطره‌گویی نیز موضوع فیلم‌های ارسالی باید تعریف یک خاطره از بانک‌ملی‌ایران باشد. شرکت‌کننده در مقابل دوربین قرار گرفته و یک خاطره درباره بانک‌ملی‌ایران را تعریف می‌کند.

شرکت در مسابقه خاطره‌گویی محدودیت سنی ندارد.

آثاری که با دوربین حرفه‌ای و یا دوربین تلفن همراه ثبت شده باشند در مسابقه خاطره‌گویی پذیرفته می‌شوند. فیلم باید به صورت فایل ارسال گردد و شرکت‌کنندگان می‌بایست فیلم خود را با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی، نامگذاری و ارسال نمایند؛ مانند: RezaAbbasi

مدت زمان ویدیو باید حداکثر ۲ دقیقه و کیفیت ویدیو باید Full HD باشد. یادآور می‌شود تقریبا دوربین همه موبایل ها از ۵ سال قبل قابلیت ضبط ویدیوی Full HD را دارند. همچنین صدای ویدیو باید قابل شنیدن و باکیفیت باشد.

فیلم‌های ارسالی نباید دارای واترمارک، تاریخ و لوگو باشند. آثار می‌بایست مستند باشند و از هرگونه دستکاری با نرم‌افزارهای رایانه‌ای و اصلاحی که جنبه مستند بودن فیلم را مخدوش می‌سازد اجتناب شود. همچنین استفاده از فیلتر بر روی چهره مجاز نمی‌باشد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند روی فیلم‌ها اصلاح نور و رنگ و کنتراست اعمال نمایند.

گفتنی است بانک‌ملی‌ایران به عنوان برگزارکننده، حق استفاده از فیلم و عکس‌های پذیرفته‌شده را در رسانه‌های چاپی، فیلم، تیزر، بروشور، فضای مجازی و سایر موارد فرهنگی با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می‌دارد.

ارسال فیلم و عکس به منزله قبول کلیه مقررات مسابقه است و شرکت‌کننده، مالک اثر شناخته می‌شود. در صورتیکه خلاف آن اثبات شود اثر حذف و کلیه امتیازات متعلق به آن ابطال می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر بر عهده شرکت‌کننده است و از عهده برگزار کننده خارج است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال بانک‌ملی‌ایران @bankmelli1307 در پیام‌رسان بله مراجعه کنند.