این نشست با حضور داریوش شمس مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و هیئت همراه به میزبانی پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، این نشست با حضور داریوش شمس مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و هیئت همراه به میزبانی پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.
نیروی انسانی پایه اصلی هر سازمان و مهم‌ترین عامل رشد یک سازمان تلقی می‌شود و این نشست باهدف رفع مسائل و چالش‌های پیش روی کارکنان در حوزه منابع انسانی برگزار شد.
با همین رویکرد، مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و مدیران عامل شرکت‌های تابعه به اهمیت جایگاه نیروی انسانی و رفع نیازهای آن‌ها در این نشست تأکید داشتند.
در جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر پیرامون خدمات رفاهی کارکنان، جبران خدمات، اعطای مزایای نقدی و غیر نقدی و همچنین به‌روزرسانی قوانین و دستورالعمل‌های جاری مذاکره و تصمیماتی اتخاذ شد.
در پایان این نشست، شمس ضمن تشکر از میزبانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و تقدیر از حضور مدیران عامل و مدیران منابع انسانی تاکید کرد که این نشست‌ها هر سه ماه یک‌بار و به میزبانی یکی از شرکت‌های تابعه در منطقه ماهشهر برگزار شود.