پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در بیمه ملت توسط ارزیابان دانشگاه تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه ملت برگزار شد.

پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در بیمه ملت توسط ارزیابان دانشگاه تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت در این نشست ارزیابی تحولات دیجیتال، با اشاره به اینکه درخصوص هزینه ها نگاه شرکت، سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال است، اعلام کرد با ایجاد زیرساخت های مربوط و مقتضی به جایگاهی رسیده ایم که یکی از شرکت های پیشرو در ایجاد کسب و کار دیجیتال هستیم.

جلسه ارزیابی جایزه ملی تحول دیجیتال برای بررسی بلوغ تحول دیجیتال شرکت در محورهای استراتژی، حکمرانی، تجربه کارکنان، فرهنگ و مهارت، تجربه مشتری، نوآوری و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات بیمه ملت برگزار شد و ارزیابان پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های دیجیتال بیمه ملت را بررسی نمودند.

در این نشست مدیریت کسب و کار دیجیتال، بازاریابی، ریسک، طرح و توسعه، منابع انسانی، آموزش، فناوری اطلاعات و مرکز ارتباط با مشتریان به ارائه گزارش پرداختند که معصومه معصوم‌بیگی، عضو هیات مدیره و ناظر معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیمه ملت از طرف شرکت نظارت بر این گزارش ها داشت و آقایان دکتر فراز نبیئی و افشاری از طرف دانشگاه تهران ارزیابان این نشست بودند.

پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی توسط دانشگاه تهران برگزار می شود که چهار محور اصلی زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و نوآوری دیجیتال محورهای این دوره از ارزیابی دیجیتال هستند و همچنین محور چهارم و محور ویژه این ارزیابی مدیریت کار در عصر کرونا است که با توجه به اولویت و تمرکز بیمه ملت بر تحول در حوزه های مختلف کسب و کار و استفاده از فرصت های حوزه دیجیتال در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال ثبت نام و شرکت نمود.

رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه‎ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است و از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها است و دامنه شرکت‎کنندگان این جایزه، صنایعی همچون بانکداری و بیمه، فناوری اطلاعات، تلکام، تولیدی، خرده‎فروشی، نفت‎، گاز و پتروشیمی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان، حمل و نقل، پست و سازمان‌های بخش عمومی و دولتی هستند که دیجیتالی متولد نشده‎اند اما با بهره‎گیری از فناوری‌های دیجیتالی به دنبال دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد و بهره‎وری هستند.

اختتامیه پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال به میزبانی دانشگاه تهران، ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ به همراه اولین کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال برگزار خواهد شد و در این مراسم از سرآمدان دیجیتال کشور تقدیر خواهد شد و دانشگاه تهران از برگزیدگان این بخش نیز در اختتامیه پنجمین رویداد تقدیر می‌کند.