همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، سرپرستان مناطق، روسای شعب استانی و روسای شعب سراسر کشور با محوریت اصلاح ترکیب پرتفوی و افزایش بهره وری در رامسر برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در سخنرانی افتتاحیه همایش با تشکر و قدردانی از تلاش مدیران بیمه آسیا در تمامی سطوح و با اشاره جایگاه ممتاز درخشان این شرکت در بازار بیمه، اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی تمام ارکان شرکت، موفقیت‌های بیمه آسیا در صنعت بیمه تداوم یابد.

مسعود بادین با اشاره به محوریت همایش براصلاح ترکیب پورتفوی درجهت افزایش بهره وری، بیان داشت: باید توانمندی خود را در خصوص ترکیب پورتفوی بالا ببریم و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های کارشناسی و فنی در سراسر کشور برای اصلاح ترکیب پورتفوی در جهت افزایش بهره وری قدم برداریم.

گفتنی است همایش مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه‌آسیا با خیرمقدم سرپرست منطقه شش و گزارش دبیر همایش آغاز شد.

در اولین روز همایش، پنج کارگروه‌ بیمه های زندگی، بیمه های مسئولیت و درمان، بیمه های اتومبیل، بیمه های آتش سوزی، باربری، مهندسی و کارگروه شعب و نمایندگان با موضوع بررسی مسائل و چالش های پیش رو برگزار شد.