همزمان با هفتمین روز از دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی مراسمی، ۴۷۱ طرح و پروژه پست بانک ایران در سراسر کشور با حضور دکتر شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل ، رئیس و عضو هیات مدیره و مدیران بانک افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش درآمد نیوزبه نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه ۱۸بهمن ماه برگزار شد، در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان‌ البرز، ضمن ارائه گزارش روند آماده سازی و اقدامات صورت گرفته ، شعبه فردیس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
در ادامه مراسم با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی و ارائه گزارش جمعیت تحت پوشش ، وضعیت جغرافیایی و تاثیرات اقتصادی و اجتماعی ایجاد دسترسی مردم به خدمات بانکی ، باجه‌های بانکی روستایی دالین شهرستان سپیدان مدیریت شعب استان فارس و شریف آباد شهرستان سیرجان مدیریت شعب استان کرمان به بهره‌برداری رسیدند.
همچنین با برقراری ارتباط از راه دور و پس از تشریح گزارش روند آماده سازی ، مشخصات پروژه و مبلغ و فرایند اعطای تسهیلات از سوی پست بانک ایران ، طرح تسهیلاتی تولید قیر شرکت کاردینوکیان در شهرستان مریوان مدیریت شعب استان کردستان به نمایندگی از ۲۴ طرح و پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.
در ادامه مراسم دکتر حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در مورد نقش و جایگاه پست بانک ایران در توسعه و دسترسی به خدمات بانکی در مناطق روستایی،کمتر توسعه یافته و ابجاد اشتغال در این مناطق مطالبی را بیان کرد.
در ادامه این مراسم دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک گزارشی ویزگیها و تاثیرات طرح ها و پروژه های افتتاح و مورد بهره برداری شده را تشریح کرد و همچنین دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکرد بانک برای حاضران در برنامه ارائه و رهنمودهای لازم را بیان کرد.
در پایان مراسم ماکت ساختمان مرکزی در حال احداث پست بانک ایران رونمایی و در معرض دید حاضران قرار گرفت.