بیژن اسدی با حکمی از سوی احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، به سمت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب شد.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در حکم صادره برای وی آمده است: « نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ مجمع عمومی بانک صنعت و معدن، به موجب این حکم به سمت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب می‌شوید.
امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه، با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک صنعت و معدن و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی کشور، پیروز و سربلند باشید.
همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.»
گفتنی است، بیژن اسدی پیش از این معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن( عضو هیات عامل) بوده و در سوابق کاری وی معاونت نظارت( عضو هیات عامل)، حقوقی و وصول مطالبات، مدیریت نظارت بر طرح ها، مدیریت امور شعب، ریاست اداره هماهنگی طرح ها و اعتبارات، مدیریت بانک صنعت و معدن در استان اصفهان، مدیریت بانک صنعت و معدن در استان قم و ریاست شعبه اصفهان این بانک به چشم می خورد.