مدیرعامل بانک دی در بازدید از تعدادی از شعب تهران، بر ضرورت تکریم ویژه مشتریان جامعه هدف و توجه به کیفیت ارائه خدمات به ایشان تأکید کرد.

مدیرعامل بانک دی در بازدید از تعدادی از شعب تهران، بر ضرورت تکریم ویژه مشتریان جامعه هدف و توجه به کیفیت ارائه خدمات به ایشان تأکید کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها همچنین با مشتریان شعب به گفت‌وگوی صمیمی پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آن‌ها نظرخواهی کرد.

مدیرعامل بانک دی در گفت‌وگو با همکاران این شعب، ضمن تشکر از تلاش‌های‌ آن‌ها در جذب منابع جدید و کسب‌ موفقیت‌های عملکردی در بانک، گفت: بانک دی به دلیل آن‌که متعلق به خانواده‌های ایثارگران است، در انجام وظایف و تعهدات خود باید عملکرد ویژه‌ای داشته و در نظام بانکی در تکریم مشتریان نمونه باشد.

کریمی افزود: در افزایش نسبت مصارف به منابع شعب باید تلاش بیشتری صورت گیرد و شعب می‌بایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاست‌های اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.

در بازدید از شعب اقدسیه، فرمانیه و ونک، همت‌اله حسین‌زاده سوادی، معاون بانکی و بازاریابی بانک دی نیز حضور داشت.