عضو هیات مدیره، اعضای هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران در سفر به استان زنجان از برخی بنگاه های بزرگ اقتصادی و شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی این استان با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم، بازدید کردند.

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره به همراه نصرت اله شهبازی معاون اعتباری، محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن بازدید از گروه صنعتی ایران ترانسفو، شرکت صنعتی پتروشیمی زنجان، شرکت کانه آرایی و شرکت الیاف مهر مرکزی به طور جداگانه با مدیران این شرکت های بزرگ صنعتی استان دیدار و به تشریح خدمات و توانمندی های بانک ملی ایران پرداخت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره به همراه نصرت اله شهبازی معاون اعتباری، محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن بازدید از گروه صنعتی ایران ترانسفو، شرکت صنعتی پتروشیمی زنجان، شرکت کانه آرایی و شرکت الیاف مهر مرکزی به طور جداگانه با مدیران این شرکت های بزرگ صنعتی استان دیدار و به تشریح خدمات و توانمندی های بانک ملی ایران پرداخت.

وی در این دیدارها حمایت از بخش تولید را یکی از اهداف مهم بانک ملی ایران خواند و بر تحقق شعار سال برای پشتیبانی از تولید تاکید کرد و اظهارداشت: بانک به بهبود و تقویت تولید و ایجاد فرصت های اشتغالزایی در کشور نگاهی راهبردی و حمایتی دارد و برای موفقیت کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی بزرگ در کشور بی شک آنها را حمایت و همراهی خواهد کرد.

مونسان با اشاره به این که بانک ملی ایران در دوران جنگ تحمیلی و بعد از انقلاب اسلامی خدمات موثر، مطلوب، ارزشمند و سازنده ای برای ایجاد زیر ساخت های کشور ارائه کرده است، تصریح کرد: بانک ملی ایران با خدمات شایسته و منحصربفرد خود نظیر حمایت از صنعت و طرح های زیربنایی تا خدمات عام المنفعه، کمک به اقشار نیازمند و اقدامات به عمل آمده در حوزه مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در توسعه کشور ایفا کرده است.

وی به ۵۲ میلیون مشتری این بانک اشاره کرد و افزود: فعالیت بانک ملی ایران به‌عنوان حامی صنعت، وظیفه ای بسیار سنگین و حائز اهمیت در جهت ایجاد ارزش افزوده و توزیع عادلانه ثروت و محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور است.

مونسان خاطرنشان کرد: این استان جایگاه ویژه ای در کشور دارد و از این رو ما همه توان خود را به منظور افزایش سطح بهره مندی استان از خدمات گسترده مالی بانک به کار خواهیم بست.

همچنین وی در این دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان استان زنجان به ارائه خدمات بانک ملی ایران در حوزه ارزی اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران می تواند در کنار صنایع استان با وجود منابع و شبکه قوی ارزی، کمک ها و خدمات چشمگیر و قابل توجهی در جهت توسعه بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه دهد.

وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به رویکرد جدید بانک خاطرنشان کرد: رویکرد جدید بانک ملی ایران نگرش حمایت و تکمیل زنجیره ارزش در بخش تولید و اشتغال است.

نصرت اله شهبازی معاون اعتباری بانک ملی ایران در این دیدار ها گفت: این منطقه از لحاظ وجود صنایع مختلف دارای ویژگی های قابل توجهی است و با استفاده از منابع تخصیصی و بهره برداری از اولویت ها و خدمات مالی که برای این منطقه در نظر گرفته شده است، می توانیم به اشتغال، تولید و توسعه استان کمک کنیم.

وی گفت: بانک ملی ایران هر جا که لازم باشد با تمام توان در جهت حمایت از تولید و اشتغال کشور گام بر می دارد.

محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران نیز در این بازدیدها به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در قالب کارگروهی برای پاسخ به درخواست های صنایع استان زنجان با هدف ارایه خدمات اعتباری بهینه و مطلوب به این شرکت ها خبر داد.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران همیشه و در همه حال در کنار صنعتگران است و به خصوص در سال جاری که با نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است بیش از پیش همراه و خدمت رسان واحدهای تولیدی خواهد بود .

گفتنی است، در این دیدارها هر یک از مدیران شرکت ها به طور جداگانه با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های واحدهای تولیدی خود، نیازها و خواسته های خود از مدیران ارشد بانک ملی ایران را مطرح کردند.