قیطاسی پیگیری روزانه پرونده‌های مطالبات غیرجاری و نظارت بر عملکرد دقیق شعب در پرداخت تسهیلات را خواستار شد و گفت: توجه ویژه به اعتبارسنجی و نظارت دقیق قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات باید مد نظر همه کارکنان حوزه اعتباری باشد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی پیگیری روزانه پرونده‌های مطالبات غیرجاری و نظارت بر عملکرد دقیق شعب در پرداخت تسهیلات را خواستار شد و گفت: توجه ویژه به اعتبارسنجی و نظارت دقیق قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات باید مد نظر همه کارکنان حوزه اعتباری باشد.

وی با تاکید بر این که در زمان پرداخت تسهیلات، اصل بر برگشت سرمایه آن توسط مشتری است، اظهار کرد: رعایت چارچوب‌های قانونی و بخشنامه‌های مصوب حوزه اعتبارات به کاهش مطالبات غیرجاری کمک می‌کند.

مدیرعامل بانک دی همچنین لزوم تسلط کارشناسان بر محتوای پرونده‌ها و بررسی تخصصی آن‌ها را یادآور شد و اظهار کرد: بهداشت اعتباری از اولویت‌های بانک دی است و همه کارکنان باید به قواعد آن پایبندی کامل داشته باشند.در جریان این بازدیدها، مسئولان هر بخش با ارائه گزارش، روند فعالیت خود را تشریح کردند.