مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با رئیس کل دادگستری استان از تثبیت وضعیت شغلی و آغار فرایند ساماندهی نیروهای روزمزد این شرکت خبر داد.

به گزارش درآمد نیوز سیدغلامحسن گرشاسبی به آغاز مراحل مصاحبه‌ تخصصی درون واحدی جهت ساماندهی کارگران روزمزد اشاره کرد و افزود:مرحله نخست تثبیت جایگاه شغلی این کارگران و پرداخت هزینه‌های رفاهی متناسب با سایر همکاران دائم اجرا شده است.
گرشاسبی ادامه داد:در مراحل بعد نیز در نهایت کار کارشناسی، عقلانیت و احترام به حقوق سازمانی و با توجه تخصص و نیاز سازمان، ساماندهی نیروهای روزمزد انجام خواهد شد.
وی افزود: امروز تمرکز صنعت پتروشیمی بر تولید و تخصیص ارز حاصل از فروش محصولات می‌باشد و این امر حاصل تلاش طاقت‌فرسای فرزندان متعهد و متخصص این مرز و بوم است.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی ایلام با تاکید بر این اصل که وعده دروغ به مردم در میان مدت و بلندمدت باعث ایجاد ناامیدی در جامعه می شود ادامه داد:دشمنان روی ناامید کردن مردم متمرکز شده‌اند و مدیران جهادی و انقلابی کشور بویژه صنعت پتروشیمی در عمل دشمن را مایوس کنند و مردم را که صاحبان واقعی حق هستند با وعده راستین امیدوار کنند.
سیدغلامحسن گرشاسبی ادامه داد:ایلام تشنه شناساندن فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه گذاران است.
وی تاکید کرد:شکل‌گیری عزم و اراده جدی برای راه‌اندازی «پارک پروپیلن» در استان برای اشتغال پایدار و جلوگیری از خام‌فر‌شی یک ضرورت است.

عمران علی‌محمدی؛ رئیس کل دادگستری نیز در این نشست با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: اولویت دستگاه قضایی توجه به سفره مردم است.
علی‌محمدی ادامه داد: در ستاد اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید در سرلوحه کار قرار دارد و پس از شناسایی و برنامه‌ریزی لازم ،هدف اصلی این ستاد رفع مشکلات واحد‌های تولیدی است.
وی از آمادگی دادگستری استان برای حمایت حقوقی و مشاوره‌‌ای به کارفرمایان و تولید کنندگان خبر داد و افزود:مشکلات کارگران و تولیدکنندگان باید احصاء و برطرف شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام ، در این نشست که مدیران کار، تعاون و رفاه اجتماعی،مدیران شرکت ها و کارخانجات نیز حضور داشتند، سرهنگ شفیعی؛ فرمانده بسیج کارگری استان با تقدیر از رویکرد دستگاه قضایی در حمایت از تولید، از تلاش های بی‌شائبه‌ی مدیر عامل پتروشیمی ایلام در راستای آغاز ساماندهی و تثبیت وضعیت شغلی کارگران روزمزد قدردانی کرد.