درآمد نیوز – در آیین اختتامیه اولین جشنواره کاریکاتور کارا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت با اهدای لوح تجلیل و قدردانی کرد.

در آیین اختتامیه اولین جشنواره کاریکاتور کارا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت با اهدای لوح تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش درآمد نیوز، جشنواره کاریکاتور با محوریت اصلی طنز و انتقاد که همواره واکنش‌های فراوانی از سوی افراد یا نهادهایی مورد سوال و انتقاد را به همراه دارد، با تصمیم وزارت کار و حمایت‌ شرکت بیمه ملت به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه انتقادپذیری برگزار شد.

بر اساس این گزارش در آیین اختتامیه اولین جشنواره کاریکاتور کارا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تقدیر از حمایت‌های بیمه ملت در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه طنز و انتقادپذیری از دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه اولین جشنواره کاریکاتور کارا با حضور معاون اول رییس‌جمهوری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۹۹ در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.