جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در نشست فصلی روسای شعب استان کردستان بر تحقق اهداف ۱۴۰۰ مدیریت تاکید و آن را بهترین فرصت برای ارتقای رتبه استانی بانک در بین شبکه بانکی دانست.

جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در نشست فصلی روسای شعب استان کردستان بر تحقق اهداف ۱۴۰۰ مدیریت تاکید و آن را بهترین فرصت برای ارتقای رتبه استانی بانک در بین شبکه بانکی دانست.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، در این جلسه جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان به تشریح عملکرد مدیریت در سال۹۹ ، پرداخت و گفت: با طراحی طرحهای خلاقانه در حوزه های جذب منابع ، وصول مطالبات ، ضمانت نامه ، بانکداری الکترونیک و سایر بخشهای دیگر توانستیم با تلاش کارکنان شعب و همبستگی بسیار ستودنی ستاد و صف، اهداف را در بسیاری از حوزه های عملکردی محقق کنیم که می باید این موفقیت ها در ۱۴۰۰ با انگیزه و تلاش مضاعف در راستای ارتقای بانک در بین شبکه بانکی استان تداوم یابد.
سلیمی به اهداف تعیین شده مدیریت در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: موتور حرکتی مدیریت کردستان برای تحقق اهداف عملکردی بر مدار همبستگی کارکنان در سال ۱۴۰۰ برای تحقق اهداف به حرکت درآمده است که با توجه به ظرفیت استان و توان بسیار بالای کارکنان شعب و مدیریت، تحقق اهداف در حوزه های عملکردی حتمی است و می تواند بهترین فرصت برای ارتقای رتبه استانی بانک در بین شبکه بانکی باشد.
وی در ادامه بر تشکیل کارگروه ها و کمیته های عملکردی در حوزه های وصول مطالبات، جذب منابع، بانکداری الکترونیک و اعتباری و ارائه طرحهای انگیزشی و خلاقانه در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و ابراز داشت: با مشخص شدن اهداف شعب در حوزه های عملکردی، اعضای کمیته ارزیابی عملکرد مدیریت می باید با ابلاغ طرحهای انگیزشی و خلاقانه به شعب، ضمن پیگیری مستمر اهداف با تشکیل جلسات حضوری و غیر حضوری با شعب ، همراه و یاور شعب برای تحقق اهداف بانک باشند.
مدیر شعب کردستان طرح اقدام ملی را محور اصلی فعالیتهای مدیریت در حوزه اعتباری عنوان کرد و تصریح کرد : همه ما باید با تمام توان در اجرای طرح اقدام ملی و تحقق اهداف بانک در این حوزه تلاش کنیم تا بتوانیم با همکاری سایر دستگاههای استان زمینه خانه دار ساختن شهروندان کردستانی را فراهم سازیم.
سلیمی همچنین به تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن با همکاری اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و افزود: با توجه به ارتباط بسیار نزدیک مدیریت استان با سازمانهای ذیربط حوزه مسکن، همگی بر تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن در جهت رونق و توسعه مسکن کردستان تاکید دارند و درآینده ای نزدیک این باشگاه با دستور استاندار کردستان ایجاد می شود و تشکیل آن فرصتی مناسب برای افزایش سهم بانک از منابع بخش مسکن در استان است.
امید راست بین معاون مدیریت استان نیز به تشریح سایتهای اعتباری سال ۱۴۰۰ پرداخت و ابراز داشت: سیاستهای اعتباری سال۱۴۰۰ فرصتی استثنایی برای تحقق اهداف حوزه اعتباری خصوصا صدور ضمانتنامه و پرداخت تسهیلات از محل اوراق است .
امید راست بین همچنین درخصوص اهداف تعیین شده مدیریت در حوزه های عملکردی و راهکارهای تحقق این اهداف گفت: امروز مدیریت استان کردستان یکی از مدیریتهای برتر در چند سال گذشته در مجامع ارزیابی عملکرد است که این نشان از توانمندی مدیریت استان در برنامه ریزی، هدایت و همراهی شعب و تلاش و پشتکار وصف ناپذیر کارکنان شعب در دستیابی به اهداف است و مطمئنا با این اتحاد و همدلی می تواند اهداف سال ۱۴۰۰ را فراتر از آن محقق کرد.