عملکرد ۷ ماهه تولید پتروشیمی بوعلی سینا نشان می‌دهد این مجتمع با ۱۱۳ درصد ظرفیت اسمی به تولید پرداخته و تمرکز خود را بر تولید محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر با هدف تامین نیاز کشور معطوف کرده است.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی ،عملکرد ۷ ماهه تولید شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد «بوعلی» نشان می‌دهد این پتروپالایشگاه در این مدت با ۱۱۳ درصد ظرفیت اسمی به تولید پرداخته و تمرکز خود را بر تولید محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر با هدف برطرف کردن نیاز داخلی کشور معطوف کرده است.

گزارش ۷ ماهه تولید «بوعلی» حکایت از ادامه روند مثبت این پتروپالایشگاه در آستانه بهره‌برداری از واحدهای استراتژیک دارد تا «بوعلی» در کنار تولید محصولات آروماتیکی، موفقیت خود در تولید سوخت‌های با اولویت کشور را حفظ کرده باشد.

بر پایه‌ این گزارش این شرکت همچنان با تمرکز بر تولید با هدف برطرف کردن نیاز سوخت با کیفیت کشور، بیش از ۵۰۰ هزارتن ریفرمیت تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مجموع محصولات تولید شده مجتمع پتروپالایشگاهی «بوعلی» در این مدت نیز به حدود ۱ میلیون و ۱۷۰ تن رسیده است که گویای تحقق ۱۱۹ درصد تولید به برنامه سال ۱۴۰۲ در ۷ ماهه سپری شده و تولید مستمر با ظرفیت ۱۱۳ درصد ظرفیت اسمی مجتمع است.

گفتنی‌ است گزارش مالی «بوعلی» در ۶ ماهه نخست سال که پیش از این منتشر شده بود نیز حکایت از کسب ۶۵ هزار میلیارد ریال سود داشته و پیش بینی می‌شود «بوعلی» طی ۹ ماهه امسال بتواند کل سود سال گذشته خود را محقق سازد.