تهران – درآمد نیوز – قیمت و طلا امروز (سه‌شنبه) نیز همچنان به روند صعودی خود ادامه داد و سکه تمام بهار آزادی امروز با رشد ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به قیمت روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ایرنا، امروز همزمان با رشد اندک قیمت جهانی طلا و بهای ارز در بازار آزاد، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نیز با افزایش همراه بود.
بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به افزایش قیمت خود در کانال ۱۴ میلیون تومانی ادامه داد و در ساعت ۱۵،  به بهای ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی بوده و در حال حاضر با ارزش ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین نیم سکه به بهای هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت به ارزش یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش ۹۰ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۸۹۵ هزار تومان را ثبت کرد.
قیمت انس جهانی طلا نیز امروز ۱۵ دلار افزایش داشت و به قیمت یک هزار و ۹۱۵ دلار معامله شد.