به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان با بیان اینکه رئیس شعبه موفق فردی است که ناظر بر عملکرد همکاران باشد، خاطرن..

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان با بیان اینکه رئیس شعبه موفق فردی است که ناظر بر عملکرد همکاران باشد، خاطرنشان کرد : اهداف کارکنان باید با اهداف بانک همسو و یکسان باشند و اگر مسئولی بتواند با ابزارهای مختلف از جمله تشویق کارکنان خود را به این سمت و سو هدایت کند، فردی مؤثر محسوب می‌شود.

سلیم بهرامی معتقد است با سرعت در تشخیص و اعمال تغییرات و تثبیت رفتار جدید، باید شتاب بانک را افزایش داد و خاطر نشان کرد: ایجاد احساس تعلق و وفاداری سازمانی بین همکاران جوان به عنوان اولویت برتر رؤسای شعب و یکی از رسالت های حضور معنوی ما در این مجموعه است.