مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از سرپرستی استان زنجان و گفتگو با مدیریت، کارکنان و شبکه فروش، برنامه های جدید ابلاغی سالجاری را برای ایشان تشریح کرد.

به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ دکتر رضا مصطفوی که امروز به اتفاق مهدی گشادرو معاون فنی به استان زنجان رفته اند، در بازدید از شعبه زنجان، ضمن تبریک اعیاد نوروز و شعبانیه و قدردانی از اقدامات مطلوب این شعبه در سال گذشته، اهداف راهبردی و برنامه های جدید ابلاغی را مورد توجه قرار داد و بر تلاش مضاعف آحاد کارکنان و شبکه فروش برای تحقق اهداف و برنامه های تکلیفی سالجاری تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه میهن تعالی سازمانی، توسعه کیفی و کمی سرمایه انسانی، آموزش های حین خدمت، توسعه دیجیتالی و فناوری های نوین، تقویت و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، ساز و کارهای نوین سرمایه گذاری و توسعه فروش و سودآوری را از جمله ی برنامه های تدوین شده و ابلاغی سال جدید برشمرد و از مدیران و کارکنان خواست تمام سعی و تلاش خود را برای اجرای دقیق و مطلوب این برنامه ها بکار گیرند و موجبات پیشرفت و اعتلای بیمه میهن را بیش از گذشته فراهم سازند.
وی همچنین از رویکردهای اصلاحی و بازنگری فرایندهای صدور و خسارت در بیمه میهن خبر داد و گفت: از طریق ترکیب پورتفوی، ضریب خسارت، میزان سود و زیان، وصول مطالبات و …، عملکرد شعب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و شعب با این شاخص ها رتبه بندی خواهد شد.
دکتر مصطفوی تآمین اطمینان و آرامش بیمه‌گذاران را در گرو فعالیت بیمه گری حرفه ای و سالم و جلب اعتماد بیمه گذاران دانست و بر مشتری مداری و رعایت حقوق ایشان تأکید کرد.
عضو هیأت مدیره میهن با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و برنامه های بیمه میهن تقویت و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و رسیدگی به مسائل و خواسته های آنان است، جذب نمایندگان فعال و کارآمد و آموزش ایشان را مورد تأکید قرار داد.
مدیرعامل بیمه میهن در بخش پایانی اظهارات خود، همچنین ارتباط گیری و تعامل مطلوب با فعالان اقتصادی استان زنجان را به منظور استفاده از ظرفیت های بالقوه این استان برای جذب پورتفوی و ترویج و توسعه بیمه خواستار شد.
در ابتدای این جلسه، الهام زباندان رئیس شعبه زنجان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، به ارائه گزارش عملکرد و چگونگی فعالیت های این شعبه پرداخت و کارکنان و نمایندگان نیز حسب مورد درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد و فعالیت های مطلوب بیان کردند.