مدیرعامل بیمه ملت از اعتماد مدیران عامل شرکت‌های بیمه در انتخاب وی به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران تشکر کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست در پیامی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های بیمه در انتخاب وی به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مدیران عامل شرکت‌های بیمه کشور

سلام علیکم

احتراما، بر خود لازم می‌‎‌دانم تا مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از اعتماد تک تک شما عزیزان در انتخاب اینجانب به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران ابراز کنم. خدای بزرگ و منان را شاکرم که افتخار همراهی و همکاری با شما را دارم و تلاش خواهم کرد در این عرصه در کمال صداقت و درستکاری و با عنایت به اینکه بار سنگین مسئولیت را با اعتماد شورانگیزتان بر دوش من نهادید، مشکلات را با کمک و همراهی یکدیگر از میان برداشته و پرچم صنعت بیمه را در کنار سایر ارکان این صنعت به قله موفقیت برسانیم.

بهروزی و سربلندی روزافزن‌تان در انجام خدمت بی‌منت به ملت بزرگ ایران را از حضرت یزدان مسالت می‌نمایم.

علی‌رضا یزدان‌دوست
مدیرعامل بیمه ملت

شایان ذکر است، روز یکشنبه جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با دستور جلسه تعیین اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و بر اساس آرای اخذ شده از مدیران عامل موسسات بیمه‌ای، علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت با اکثریت آرا عضو هیئت رئیسه این سندیکا شد.