در این نشست و بازدید علمی که با حضور حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان، سرهنگ رحیمی فرمانده سپاه ناحیه لردگان و با شرکت جمعی از اساتید دانشگاهی و نخبگان انجام پذیرفت از قسمت‌های مختلف این مجتمع بازدید صورت گرفت.

به گزارش درآمد نیوز در این بازدید محسن محمودی، مدبرعامل پتروشیمی لردگان در نشست پایانی این بازدید، با اشاره به حضور نخبگان و تاثیر آنها در پیشرفت‌های مجتمع پتروشیمی لردگان گفت: مسیر پیشرفت این مجتمع با وجود همین نخبگان صورت پذیرفته است. بعد از قرار گرفتن نام پتروشیمی لردگان در لیست تحریم ها و خروج تمامی نفرات خارجی ما با اعتماد و همت همین جوانان نخبه توانستیم تک تک دستگاه ها را به صورت ایمن راه اندازی و به مدار تولید برسیم و خبر خوشحال کننده این بود که همین جوانان بعد از راه اندازی توانستند با حضور در یکی دیگر از شرکت های پتروشیمی این مجتمع را نیز راه اندازی کنند.

امام جمعه لردگان حجت‌الاسلام «رحمانی» نیز ضمن تشکر و خدا قوت به مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی لردگان از تلاش های مدیر عامل جهادی و انقلابی این واحد تولیدی قدردانی کرد.

وی به نقش اساتید و مدیران در تربیت و هدایت نسل جوان اشاره کرد و یادآور شد که حل مشکلات تولید و اقتصادی بدون استفاده از اندیشه های این نخبگان و صاحب نظران غیر ممکن بوده و بر نقش کلیدی نخبگان در کمک به مسئولان اجرایی کشور و ارائه راهکارها توسط قشر نخبه تاکید کرد.

در ادامه مراسم همه اساتید و نخبگان به ارائه گزارش در زمینه های فعالیت و دغدغه های خود پرداختند.