بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش این روز را به طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش این روز را به طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

به گزارش درآمد نیوز ، متن تبریک فائقی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ن و القلم و ما یسطرون

تقارن روز خبرنگار با ایام محرم (به عنوان یک نهضت تبلیغی و عالم ساز)، حامل پیام مهمی برای اهالی رسانه و فرهنگ است.

زنده نگهداشتن قیام کربلا، نماد و ثمره یک پیکار تبلیغاتی و رسانه ای بوده که واسطه آن، همه ابعاد و زوایای زیبای نهضت امام حسین (ع) و پیام و ندای اسلام به جهانیان مخابره شده است.

به واسطه تبلیغات و پیکارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی مختلف، واقعه عاشورا و حماسه کربلا، نسل به نسل منتقل شده است.با این تجربه و نگرش، در دنیای رسانه ای شده امروز هم،خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند با هم افزایی و روحیه جهادی،تخصص محوری و تولید محتوای غنی به مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه اسلامی و کشورشان عمل کنند.

هفدهم مردادماه که مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ یادآور حماسه آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

آری امروز خبرنگاران و قلم نگاران، قاصدان و بذرافشانان صداقت و صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات برای آگاهسازی و انتشار پیام های پیشگیری از اعتیاد ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

علی فائقی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر کیش