دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور و رئیس رویداد و سازمان مدیریت بحران کشور به پاس قدردانی از حضور، مشارکت و تلاش های ارزنده در برگزاری دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ از علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقدیر کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور و رئیس رویداد و سازمان مدیریت بحران کشور به پاس قدردانی از حضور، مشارکت و تلاش های ارزنده در برگزاری دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ از علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقدیر کرد.

دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ با حضور گسترده و مشارکت ویژه تمامی ذینفعان حوزه مدیریت بحران کشور ۴ تا ۶ دی ماه در مصلی تهران برگزار شد.

مدیریت بحران استان هرمزگان نیز با مشارکت شرکت نفت ستاره خلیج فارس در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای پدافند غیرعامل در استان هرمزگان پرداخت.

به پاس قدردانی از حضور، مشارکت و تلاش های ارزنده شرکت نفت ستاره خلیج فارس در این رویداد بین المللی نمایشگاهی در پایان این آیین از علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقدیر به عمل آمد.