در دومین همایش پدافند غیر عامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، از اقدامات شرکت پتروشیمی زاگرس در زمینه پدافند غیرعامل تقدیر شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، این همایش بصورت سالیانه با هدف صیانت در برابر خرابکاری صنعتی و پدافند سایبری با همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، هلدینگ‌ غدیر و شرکت نفت و گاز پارسیان برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی زاگرس بخاطر اقدامات موثر در حیطه کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌های صنعتی و سرمایه‌های مادی و معنوی و اجرای اصول پدافند غیر عامل در راستای تداوم کسب و کار مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر بخاطر تداوم خدمات در این حوزه به آقای علی اکبر حسینی، رییس HSE این شرکت اهدا شد.
در دومین همایش پدافند غیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، پنل های تخصصی صیانت در برابر خرابکاری صنعتی، رصد و پایش زنجیره تامین تجهیزات حساس، توسعه زیرساخت‌های سایبری، هوشمند سازی پدافند کالبدی، و مقابله با ریز پرنده‌ها ارایه گردید.
سردار دکتر فرحی جانشین محترم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار دکتر جلالی رییس محترم سازمان پدافند غیر عامل کشور، سردار سرتیپ دکتر ابن الرضا مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، دکتر سعیدالسادات رییس محترم حفا و امیری معاون محترم اقتصادی هلدینگ غدیر از سخنرانان کلیدی این همایش بودند./