در مراسمی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کمیته امداد، مدیر عامل بانک توسعه تعاون به عنوان یاور اشتغال و خودکفایی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش درآمد نیوز در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی که با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل شبکه بانکی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از تدابیر و تلاش‌های محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ایفای نقش مهم در ایجاد اشتغال و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند تقدیر به عمل آمد.
در بخشی از تقدیر نامه رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) به مدیر عامل بانک توسعه تعاون آمده است: «از حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و زحمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترم در کمک به ترویج فرهنگ کار، تلاش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای ولی‌نعمتان حقیقی انقلاب اسلامی، صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید»
سید مرتضی بختیاری در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی گفت: پایداری این ایجاد اشتغال برای کمیته امداد بسیار اهمیت دارد و تلاش برای پایدارسازی انجام می‌شود. باید زمینه کار شرافتمندانه برای افراد ایجاد شود تا به سمت تکدی‌گری نروند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ایجاد اشتغال را اولویت مهم کمیته توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر ایجاد اشتغال با رعایت تکریم افراد در کمیته امداد تاکید فرموده‌اند.
وی خواستار همراهی بیشتر نظام بانکی کشور با صندوق ضمانت اشتغال کمیته امداد شد تا خانواده‌های متقاضی تسهیلات راحت‌تر بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.