امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تلاش برای بهبود معیشت کارگران را رحمت الهی برشمرد.

به گزارش درآمد نیوز: امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در حاشیه جلسه ملاقات با کارکنان، یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی و اهداف سال ۱۴۰۰ را ارتقا بهره وری نیروی انسانی و افزایش رفاه اجتماعی خانواده بزرگ کارکنان و بازنشستگان فولاد خوزستان عنوان کرد.

وی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت های قانونی و تدوین دستورالعمل های لازم و اخذ مجوز از مراتب بالاتر جهت ارتقا و تثبیت موقعیت و معیشت کارکنان شرکت تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خدمت به کارگرانی که امروز و در شرایط سخت و طاقت فرسای آب هوایی در خط مقدم تولید قرار دارند و همچنین تلاش برای بهبود معیشت این عزیزان را رحمتی الهی برای مدیران شرکت دانست و افزود: قطعا این خدمات موجب رضایت و بهره وری و افزایش تعلق سازمانی خواهد شد و آثار آن را در تولید و دسترسی به اهداف سازمان خواهیم دید.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، از ابتدای امسال اقدامات شاخصی در راستای رفاه کارکنان انجام شده است. افزایش متناسب حقوق و پاداش تولید، دو برابر شدن ضریب شایستگی سالانه، دستور پرداخت وام ضروری‌ از طریق بانک سپه (انصار سابق) به ۲۳۰۰ تن از کارکنان، بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل و پرداخت مرحله اول پاداش عملکرد سالانه بدون کسر مالیات اقداماتی بوده که در مدت کوتاه ۹۰ روزه موج رضایت و انگیزه را در شرکت فولاد خوزستان ایجاد نموده است.