براساس اعلام دبیرخانۀ جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان، بانک پاسارگاد در بخش‌های بانکداری حضوری، بانکداری اینترنتی و موبایل‌‍‌بانک به‌عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان معرفی گردید.

براساس اعلام دبیرخانۀ جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان، بانک پاسارگاد در بخش‌های بانکداری حضوری، بانکداری اینترنتی و موبایل‌‍‌بانک به‌عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان معرفی گردید.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، اختتامیۀ جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان عصر روز یکشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۰ برای هشتمین سال پیاپی توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد. این جشنواره، هر ساله براساس نظرسنجی‌های مردمی، محبوب‌ترین برندهای کشور از نقطه‌نظر مصرف‌کنندگان را در بخش‌های مختلف خدماتی و تولیدی معرفی می‌کند.

بر اساس اعلام دبیرخانۀ این رویداد، در نظرسنجی سال جاری که از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ادامه یافت، بیش از یک میلیون نفر مشارکت داشته و نسبت به برند محبوب خود اظهار نظر نمودند. در پایان زمان رأی‌گیری، دبیرخانۀ جشنواره، نظرات و اطلاعات آماری و جمعیتی(دموگرافیک) جمع‌بندی و تجزیه و تحلیل شده را در قالب گزارش‌های مختلف به برندهای حاضر اعلام و درنهایت، از نمایندگان برندهای برگزیده برای اهدای جوایز در روز اختتامیه دعوت به‌عمل آمد.

در این راستا، بانک پاسارگاد در سه بخش خدمات بانکداری حضوری، خدمات بانکداری اینترنتی و خدمات موبایل‌بانک برگزیده شد و در مراسم اختتامیه، نشان زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان را دریافت نمود.