پتروشیمی نوری در آیین تجلیل از یکصد برند برتر سال کشور، تندیس زرین و لوح تقدیر این جایزه در شاخص مسئولیت پذیری اجتماعی و مقام پنجم در بین صد برند برتر ایران را کسب کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، آئین تجلیل از یکصد برند برتر کشور در سال ۱۴۰۲ با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار و با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، دولت و وزارت صمت، مسئولان وزارتخانه ها، فعالین اقتصادی و مدیران شرکت های بزرگ ایران، تیرماه امسال در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

این رویداد بزرگ ملی هر ساله با هدف ایجاد بستر مناسب برای شناخت شاخص های نوین برندسازی و تغییرات آن در افزایش فروش،ارائه تصویری روشن از بنگاه های اقتصادی کشور علمی تر کردن فضای تصمیم گیری مدیران شرکت ها برگزار می گردد.

بنابراین گزارش شرکت پتروشیمی نوری که در گروه شاخص مسئولیت اجتماعی،برند سازی و رهبری بازار در این جایزه شرکت کرده بود توانست بر اساس ارزیابی های انجام شده و فعالیت های شایسته و اقدامات موثر خود در این حوزه، تندیس زرین مراسم ، لوح تقدیر تعهد به کیفیت برند سازمانی و همچنین مقام پنجم در بین صد برند برتر ایران را کسب نماید.

گفتنی است در این مراسم از تلاش ها و مشارکت های متعهدانه مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری در زمینه ترویج اندیشه تولید ناب و برند سازی جهانی با اهداء لوح سپاس و دو گواهینامه معتبر ملی و بین المللی تجلیل به عمل آمد.