همزمان با برگزاری جشن‌های هفته وحدت، بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی بانک مسکن میان دانش‌آموزان شهرستان سندرک استان هرمزگان توزیع شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از بانک مسکن-هیبنا، در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و به همت مدیریت شعب استان هرمزگان، بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن شهرستان سندرک توزیع شد.

مدرسه ۱۰ کلاسه شهدای بانک مسکن سندرک از توابع شهرستان میناب که در حال حاضر در دو نوبت پسرانه و دخترانه در حال فعالیت است؛ در سال ۱۳۹۶ با اعتبار این بانک افتتاح و تعداد ۳۵۰ دانش‌آموز ابتدایی در این مدرسه مشغول به تحصیل شدند.

بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی، مدرسه‌سازی را طی سالیان گذشته به عنوان یک برنامه جدی در دستور کار قرار داده؛ به طوری که تاکنون ۲۶ مدرسه در مناطق محروم سراسر کشور و با حمایت مالی این بانک افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است. مدیریت شعب بانک مسکن هرمزگان همواره با انجام کارهای خیر و عام‌المنفعه در اجرای مسوولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده و از طریق صندوق خیریه علی بن ابیطالب(ع) برای خانواده‌های بی‌بضاعت و تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد، بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع می‌کند.