وزیر صمت در جریان بازدید از مجتمع صنعتی معدنی شرکت کومه معدن پارس شهرستان بردسکن از توقف خام فروشی در صنعت فولاد خبر داد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از شاتا علیرضا رزم حسینی، در ادامه برنامه های متراکم سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی، وارد شهرستان بردسکن شد و از مجتمع صنعتی معدنی شرکت کومه معدن پارس این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وی در جریان این بازدید با تاکید بر لزوم اتخاذ وحدت و همدلی به عنوان رکن اساسی پیشرفت هر منطقه، گفت: در فرهنگ دینی و ملی ما تکریم کارآفرینان و تولیدکنندگان به شدت توصیه شده و می بایست این فرهنگ را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و مجاهدان اقتصادی کشور را همواره مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در دنیا معادن و صنایع پیشرفته موجب رونق و توسعه محیط پیرامونی خود شده اند و در کشور هم می بایست مسیری را که در احیای مسئولیت اجتماعی معادن و صنایع برتر کشور آغاز کرده ایم با قوت و قدرت ادامه دهیم.

رزم حسینی امکان ثروت آفرینی واقعی معادن را از طریق تکمیل زنجیره تولید دانست و تصریح کرد: خام فروشی را در صنعت فولاد متوقف کرده ایم و طبق برنامه در باقی صنایع نیز متوقف خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه ضمن قدردانی از حضور وزیر صمت و هیات همراه در برنامه های فشرده بهره برداری و بازدید نخستین روز سفر به خراسان رضوی، گفت: وزیر صمت در جهت رشد و پیشرفت نقاط مختلف حوزه انتخابیه و رفع و حل موانع و مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت، دستورات و اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند که قدردان زحمات ایشان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین با تکریم سرمایه گذاران، کارآرفرینان و تولیدکنندگان استان و حوزه انتخابیه، افزود: امروز سربازان واقعی میهن عزیزمان در جبهه جنگ اقتصادی و خط مقدم تولید و اشتغال زایی فعالیت دارند.

براساس این گزارش شرکت کومه معدن پارس در طول سالها فعالیت با در اختیار داشتن بیش از ۹۰۰ نفر نیرو انسانی به طور مستقیم و ۵۰۰۰ نفر نیروی انسانی به صورت غیر مستقیم بارها به عنوان کار آفرین، معدن کار، مکتشف و واحد تولیدی نمونه مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است.

جمعی از معاونین و مدیران وزارت صمت، نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی، وزیر صمت را در این برنامه بازدید همراهی نمودند.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از چندین واحد صنعتی و معدنی و همچنین دیدار با فعالان اقتصادی، کارآفرینان، صنعتگران و معدن کاران شهرستانهای نیشابور، بردسکن، تربت حیدریه، کاشمر و سبزوار به استان خراسان رضوی سفر کرده است.