نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید و با قابلیت«درخواست وام مهربانی» منتشر شد

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با هدف فراهم شدن بستر درخواست غیر حضوری وام مهربانی، در نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید این امکان فراهم شده است و متقاضیان درخواست وام مهربانی می توانند آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید،ios و PWA بام را از آدرس https://my.bmi.ir/landing دریافت و نصب کنند.

برای ثبت درخواست وام مهربانی به صورت غیر حضوری و از طریق بام، فعالسازی امضای دیجیتال در اپ اندروید و ios ضروری است.

در این نسخه امکانات متعددی در رابطه با وام مهربانی برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

به طور مثال در این نسخه از اپلیکیشن بام مشاهده مبلغ وامبر پایه میانگین مانده حساب، اعتبار سنجی و ثبت درخواست وام مهربانی از بخش خدمات تسهیلات، گزینه «درخواست وام مهربانی» در دسترس کاربران بام است. همچنین مشتریان گرامی می توانند در این نسخه مبلغ کل تسهیلات قابل دریافت خود را بر مبنای شرایط انتخاب شده مشاهده کنند. امکان احراز رتبه اعتباری مشتری و ضامن نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در نسخه جدید بام است.

گفتنی است سقف فردی اعطای وام قرض الحسنه طرح مهربانی ۳ میلیارد ریال است و انتقال امتیاز آن نیز صرفا از طریق شعبه و به اعضای درجه یک خانواده امکان پذیر است.

برای دریافت این وام داشتن حساب سپرده قرض الحسنه طرح مهربانی الزامی است و متقاضی باید به منظور دریافت وام مهربانی، یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده را معرفی کند.

همچنین جهت ثبت درخواست متقاضی باید از افتتاح حساب مهربانی ملی یک ماه گذشته باشد.