سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر از رشد قابل توجه عملکرد این مجتمع در بخش‌های استخراج، فرآوری و تولید و همچنین فروش خبر داد و گفت: در بخش تولید نسبت به ۲۴ ماه گذشته ۱۰۴ درصد رشد به ثبت رسانده‌ایم.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، شهداد اسدی سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر عنوان کرد: در آبان ماه سال جاری متوسط تولید را در مجتمع به ۹۰۰ تن رساندیم که نسبت به ۲۴ ماه گذشته، بیانگر رشد ۱۰۴ درصدی است.

وی افزود: در عملکرد اجرایی مجتمع طی هشت ماهه سال جاری تا پایان آبان ماه حدود ۸ هزار تن استخراج و حمل ماده معدنی در نفلین سینیت کلیبر به ثبت رسیده که ۳ هزار و ۳۵۰ تن آن مربوط به آبان ماه بوده است.

اسدی با بیان اینکه در تولید هم نسبت به ماه‌های قبل رشد قابل توجهی داشته‌ایم تاکید کرد: تولید کنسانتره مجتمع طی آبان ماه به حدود ۹۰۰ تن رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: ادامه روند کنونی در مسیر تولید می‌تواند منجر به ثبت رکورد جدید سالانه مجتمع تا پایان اسفند ماه شود.

سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر در پایان تصریح کرد: علاوه بر بخش‌های استخراج و تولید، در آبان ماه، آمار فروش مجتمع نیز به رقم جدید و قابل توجهی نسبت به هفت ماه گذشته رسیده و بیش از ۸۵۵ تن فروش کنسانتره در آبان ماه سال جاری به ثبت رسیده است.