جلسه طرح های پیشنهادی جامعه حسابداران و حسابرسان با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اقتصادی با حضور جمعی از اعضای انجمن حسابداران تهران ، انجمن حسابداران کرمان و حسابداران رسمی کشور برگزار شد.

  جلسه طرح های پیشنهادی جامعه حسابداران و حسابرسان با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اقتصادی با حضور جمعی از اعضای انجمن حسابداران تهران و جمعی از حسابداران رسمی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار درآمد نیوز – آذین ، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات اساسی را در جامعه مالی، خصوصا جامعه حسابداری در دست بررسی و تصویب نمایندگان مجلس داریم.

وی گفت: با توجه به تعارض منافع در نظارت، عملیات و تدوین استاندارد ها، سه طرح اساسی در سه سرفصل با ترکیب بخش خصوصی و دولتی با هدف ایجاد شورای سیاست گذاری در دست بررسی و تصویب است.

در این جلسه صاحب نظران حرفه مالی، ضمن تاکید بر طرح های پیشنهادی؛ طرح نهاد ناظر، طرح نظام حسابداری و لایحه مالیاتی بر اهمیت این حرفه و ویژگی نهادهای ناظر بر حرفه مالی و همچنین اصلاح و بازنگری قوانین مالیاتی، برای تسهیل همکاری با سازمانهای ذیربط پرداختند.

گفتنی است امروز یکشنبه عصر جلسه ای با اهتمام اعضای انجمن حسابداران تهران و جمعی ازحسابداران رسمی کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ح
  • نویسنده : محمدرضا آذین