اقتصاد ایران در معرض شوک های بیرونی و درونی که عمدتا بخش مالی و پولی اقتصاد است را نشانه می گیرند، در این میان نهاد های واسطه ای پولی و مالی نقش حائز اهمیتی را در تاب آوری اقتصاد، اجتماعی و حرکت رو به جلوی آن ایفا می کنند.

 به گزارش درآمد نیوز ، دشمنان اقتصاد ایران را در معرض شوک های بیرونی و درونی که عمدتا بخش مالی و پولی اقتصاد است. نشانه می گیرند، در این میان نهاد های واسطه ای پولی و مالی نقش حائز اهمیتی در تاب آوری اقتصاد و مسوولیت اجتماعی ایفا می کنند.

 موسسه اعتباری ملل که سی و پنج  سال فعالیت در صحنه ی پولی ایران دارد، یکی از واسطه های مالی فعال در بازار ایران بوده که همواره علاوه بر فعالیت های تخصصی و متعارف بانکی، وزن قابل توجهی به مسوولیت های اجتماعی در تابع هدف خود قرار داده است.

این موسسه همواره علاوه بر رضایت مشتریان و ارائه خدمات نوین به مشتریان، مسوولیت های اجتماعی مانند گسترش روحیه ی تعاون و همکاری، تقویت اشتغال جوانان و مشکلات معیشتی آن ها، تامین مالی بخش تولید برای جوانان به منظور کمک به شکوفایی اقتصادی و کمک به حفظ ثبات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

 از اهدف مهم موسسه اعتباری ملل ارائه خدمات مالی و پولی سریع، ساده و مطمئن به عموم شهروندان است تا بتواند با هزینه کمتری نیازهای اعتباری خود را برطرف کنند. از دیگر رسالت های مهم این موسسه مسوولیت اجتماعی موسسه است. با  استفاده بهینه از سرمایه های خرد مردمی از طریق حساب های قرض الحسنه و سرمایه گذاری است که نقش حائز اهمیتی در تامین بخشی از اقتصاد ایفا می کند.

موسسه اعتباری ملل با جذب سپرده های قرض الحسنه فرصت بیشتری داشته تا مسوولیت اجتماعی خود را  که در قالب اهداف مهم موسسه، با تامین بخشی از نیازهای ضروری مالی اعتباری اشخاص از طریق اعطای تسهیلات و وام های قرض الحسنه برآورده کند. توجه به مسئله اشتغال، معیشت جوانان، ازدواج جوانان، وام مسکن جوانان از اهداف مهم  مسئوولیت اجتماعی موسسه ملل در سال ۱۴۰۱  بوده است.

پرداخت  ۲۸۵۰ فقره وام فرزندآوری

 موسسه اعتباری ملل در راستای کمک به رشد جمعیت و فرزندآوری تعداد ۲۸۵۰ فقره وام فرزندآوری پرداخت نموده است. این موسسه در راستای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمایت از زوج های جوان و کمک به رشد جمعیت از ابتدای سال تا پایان آذرماه تعداد ۲۸۵۰ فقره وام فرزندآوری به به متقاضیان پرداخت نموده است.

پرداخت ۸۸۶ فقره وام ودیعه مسکن مستاجران

موسسه اعتباری ملل در راستای مسئولیت های اجتماعی و توانبخشی مستاجران در تامین واحد مسکونی نسبت به پرداخت۸۸۶ وام ودیعه مسکن مستاجران اقدام نموده است. این موسسه به منظور رفع مشکل تامین مستاجران از ابتدای سال تا پایان آذرماه به پرداخت ۸۸۶ نفر وام ودیعه مسکن مستاجران پرداخت نموده است.

۳۷۰ فقره وام ازدواج در آذر ماه ۱۴۰۱

 موسسه اعتباری ملل در راستای ایفای مسئوولیت اجتماعی و تسهیل ازدواج جوانان تعداد ۳۷۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج در آذر ماه به استناد بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به کلیه متقاضیان وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت نموده است. و تعداد ۷۰۸ تقاضای وام ازدواج در مرحله تکمیل پرونده است.

به گزارش درآمد نیوز، موسسات مالی و پولی که یکی از پایه های مهم اقتصاد هر کشور به شمار می آیند هم در وجه ثبات اقتصادی نقش می آفرینند هم رشد اقتصادی را تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین هر چه بازار پول از جمله موسسات فعال در آن مستحکم تر و مدرن تر بوده، اقتصاد مجال بیشتری برای حرکت صعودی دارد. موسسه اعتباری ملل نیز برای ایفای مسئولیت های اجتماعی برای جوانان نسبت به پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغال، ودیعه مسکن اهتمام ویژه ای داشته است.