هلدینگ خلیج فارس با امضای قرارداد سه جانبه با شرکت‌های داخلی بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسن نشان‌زاده مقدم، معاون برنامه‌ریزی و کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در آیین امضای قرارداد سه جانبه که با حضور دکتر علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که از فلسفه برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل مشخص است، هلدینگ خلیج فارس به سمت اقتصاد دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و پژوهشگاه‌ها حرکت می‌کند.

قاسم مصلحی، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز در این آیین از این شرکت به عنوان بنیانگذار پارک علم و فناوری در کشور نام برد و گفت: این شهرک میزبان ۵۵۰ شرکت است که از این میزان ۸۰ شرکت در بخش نفت و گاز و پتروشیمی فعال هستند.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد شرکت‌های این شهرک دانش‌بنیان و مابقی فناور هستند که امیدواریم با همکاری با هلدینگ خلیج فارس، از ظرفیت این شرکت‌ها استفاده شود.

مهدی رضازاده، مدیرعامل شرکت طراحی مهندسین فرآیند کیا با قدردانی از مدیران هلدینگ خلیج فارس اظهار امیدواری کرد که نیازهای مجموعه این گروه بزرگ پتروشیمی در بخش دانش فنی و فرآیندها را تأمین کند و بتواند روسفید شود.

چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.