مسلم صالحی نماینده مردم شهرستان اقلید در استان فارس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز مهمان علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس این سازمان بود.

پایگاه خبری درآمدنیوز -مسلم صالحی نماینده مردم شهرستان اقلید در استان فارس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز مهمان علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس این سازمان بود.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست که با حضور همراهان نماینده مردم شهرستان  اقلید در مجلس شورای اسلامی و همچنین آقایان احمد رضازاده معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی، محمدباقر دری معاون اکتشاف و احمد قرایی مدیرکل حوزه ریاست برگزار شد، حاضران به بررسی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های معدنی و اکتشافی شهرستان اقلید به‌منظور توسعه فعالیت‌های فعالیت‌های معدنی در این منطقه پرداختند.

شایان ذکر است، شهرستان اقلید واقع در استان فارس با وسعت ۷۰۵۴ کیلومتر مربع قریب به ۷/۵ درصد کل مساحت خاکی استان فارس را به خود اختصاص داده‌ و پتانسیل معدنی گسترده‌ای از جمله انواع مصالح ساختمانی شامل سنگ مرمریت، گوگرد، سنگ آهک، سنگ لاشه و سنگ گچ و مواد معدنی فلزی از جمله سنگ آهن، کرومیت، منیزیت، سیلیس، نمک آبی، خاک نسوز و صنعتی و مس وجود به خود اختصاص داده است.