سخنگوی جمعیت هلال احمر از حضور نیروهای پشتیبان و امدادی هلال احمر در روز انتخابات برای کمک به برگزاری فرآیند اخذ رای خبر داد.

 به گزارش درآمد نیوز محمد حسن قوسیان مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور نیروهای هلال احمر در روز انتخابات برای اقدامات پشتیبانی گفت: با توجه به برگزاری مراسم انتخابات در هفته آتی، هلال احمر طبق سنوات گذشته و حضور همیشگی خود در رویدادها در برگزاری انتخابات مشارکت خواهد داشت.

وی در این باره توضیح داد: نیروهای هلال احمر در روز انتخابات جهت کمک به فرآیند اخذ رأی و انجام خدمات پشتیبانی، در مراکز اخذ رأی حضور خواهند داشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ابراز داشت: حضور نیروهای هلال احمر در جریان برگزاری مراسم انتخابات ۱۴۰۰ بنابر درخواست و اعلام نیاز دستگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد و در حال حاضر با اعلام نیاز ستاد انتخابات، هماهنگی‌های لازم با این ستاد برای حضور نیروهای هلال در پای صندوق‌های رأی انجام شده است.

قوسیان مقدم در پاسخ به این سوال که کدام دسته از نیروهای هلال احمر برای پشتیبانی روز انتخابات حضور خواهند داشت، عنوان کرد: نیروهای مشارکت کننده در این روز شامل امدادگران سازمان امداد و نجات و جوانان هلال احمر خواهند بود.

وی تاکید کرد: هنوز تعداد دقیق نیروهای حاضر در طرح پشتیبانی روز انتخابات نیز مشخص نیست.