به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این گردهمایی که طی روزهای چهارم و پنجم آذر ماه، و با حضور تنی چند از اساتید حوزه و دانشگاه و نیز کارشناسان حوزه های “بازاریابی”، “مشتری مداری” و “ارتباطات” همراه بود، آقای جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به ایراد سخنرانی پرداخت. حجت […]

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این گردهمایی که طی روزهای چهارم و پنجم آذر ماه، و با حضور تنی چند از اساتید حوزه و دانشگاه و نیز کارشناسان حوزه های “بازاریابی”، “مشتری مداری” و “ارتباطات” همراه بود، آقای جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی، ضمن تاکید نسبت به افزایش و گسترش خدمات بانکی، با هدف ارائه خدمت بهتر به مشتریان این موسسه گفت: با مروری بر عملکرد ۳۶ سال گذشته این موسسه، می‌توان به این مهم دست یافت که دستیابی به این جایگاه‌ ، حاصل تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیز طی این سال‌ها بوده است. باعنایت خداوند متعال، توانستیم با جذب هزاران نفر نیروی خلاق، علاقمند، دلسوز، کوشا، صادق، پرتلاش، توانمند و با اخلاق، با راه اندازی ۳۴۰ شعبه در سراسر کشور، خدمات نوین بانکی را به مردم این مرز و بوم ارائه نمائیم.

آقای جوادی، یکی از دستاوردهای همایش “بانکداری و تحول” را تشکیل کارگروه‌های تخصصی و کاربردی دانست و افزود: در جایگاه یک عضو خانواده، تقاضا دارم که خدمت به هموطنان را همانند گذشته سرلوحه کار خود قرار دهیم. با تمام وجود، خادم بودن را افتخار بدانیم. گره از کار هموطنان باز کنیم. در فرایند کار، اخلاق و رافت را در نظر داشته باشیم. تک تک مردم کشور برای ما عزیز و مراجعه کنندگان به موسسه ملل، برای ما ارزشمند هستند. با تکیه بر اخلاق، خدمات موسسه را به نحو احسن به مشتریان و ارباب رجوع معرفی و ارائه نماییم.

ایشان در ادامه، به تشریح عملکرد شش ماهه سال جاری موسسه پرداخت و گفت: آمارهای کارشناسی مبین این مهم است که در شش ماهه نخست سال جاری، عملکرد مناسب و رو به رشدی را شاهد بودیم. به لطف خداوند متعال و با همت و تلاش مضاعف همکاران موسسه، توانستیم در شش ماهه نخست سال، در شاخص‌های مختلف شاهد رشد باشیم که جا دارد صمیمانه از شما همکارانم قدردانی نمایم. به صراحت می‌توان ادعا کرد که موسسه اعتباری ملل، در شش ماهه اول سال جاری خوش درخشید. به فضل خداوند، مدد حضرت ولیعصر عجل الله و مساعدت و تلاش همکاران، امیدوارم که ماه های باقیمانده سال، بتوانیم به نتایجی فراتر از اهدافی که در ابتدای سال تعیین شده است، نائل آییم و رضایت هموطنان عزیز، سهامداران و ذینفعان موسسه را کسب نماییم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، توجه و حساسیت حاکمیت نسبت به نظام بانکی را ضروری دانست و گفت: باید با تمام وجود، برای اجرای قانون و پیاده کردن نظم و انضباط آمادگی داشته باشیم و به قوانینی که ابلاغ می شود، به خوبی عمل کنیم. باید با قانون مداری، در اجرای قانون سرآمد باشیم. در نظام مقدس جمهوری اسلامی، احترام به قانون، احترام به شرع محسوب می‌شود. از اینرو، ضرورت دارد تا با رعایت دقیق مصوبات مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، به پیشرفت کشور کمک کنیم؛ چراکه اعتقاد داریم، عمل به قانون، پیروزی و موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

ایشان افزود: مقدم بازرسان محترم بانک مرکزی و نهادهای محترم نظارتی را با تمام وجود گرامی می داریم. عمل و پایبندی به قوانین جدید بانک مرکزی را ضروری می دانیم و انتظار داریم که واحدهای مسوول در موسسه، قوانین ابلاغی را به دقت بررسی و پیاده‌سازی کنند.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در ادامه اظهار داشت: موسسه از طریق اعطای به موقع تسهیلات به بخش‌های مولد کشور و صنایع، در تلاش است تا در رشد، شکوفایی و بالندگی کشور واز طریق کمک به چرخه اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال، سهم بسزایی را ایفا نماید. یکی از رسالت‌های ما، جمع آوری منابع و اعطای تسهیلات در زیرساخت‌های کشور است؛ چراکه از این طریق، می‌توان چرخ های تولید را به گردش درآورد. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، باید در راستای روانتر کردن فرایند تولید کشور حرکت کنیم و با تسهیلات به موقع، تولید را در کشور رونق بخشیم و در کسب و کار مردم نقش داشته باشیم. اقتصاد زمانی رشد می‌کند که زیرساخت‌ها و تولید کشور رونق پیدا کند.

ایشان، حمایت از تولیدکنندگان را لازمه پیشرفت کشور دانست و افزود: احترام به گیرندگان تسهیلات و اعطای به موقع اعتبارات به متقاضیان در بخش های تولید و صنعت، یک ضرورت محسوب می‌شود؛ چراکه فعال کردن بخش تولید، یعنی بالندگی کشور و کمتر کردن مشکلات مردم کشورعزیزمان ایران.

آقای جوادی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بنگاه‌داری بانک‌ها اظهار داشت: این موسسه در سال گذشته، بخشی از دارایی‌های خود را به فروش رساند و در نظر است با هدف اصلاح ساختار مالی، تا پایان سال جاری نیز، دارایی‌ها و اموال مازاد بیشتری را به فروش برسانیم که این امر باعث بهبود نقدینگی و افزایش توان برای تسهیلات به مردم خواهد بود.

آقای جوادی، با اشاره به اینکه موسسه اعتباری ملل در بحث بانکداری الکترونیک و دیجیتال با راه اندازی نرم‌افزار فام به عنوان اولین نرم‌افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران توانسته است بخش اعظمی از نیازهای مشتریان را با استفاده از این خدمات در کمترین مدت و سهل‌ترین شرایط تأمین کند، یادآور شد: در وضعیت رقابتی فعلی، معرفی خدمات موسسه از سوی همکاران یک ضرورت محسوب می‌شود. انتظار این است که با قوت و قدرت به کار خود ادامه داده تا بتوانیم جایگاه خود را در نظام بانکی کشور ارتقای دهیم.

مدیر عامل موسسه، در پایان، با تاکید بر اینکه، کشور و مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند، خاطرنشان کرد: در ارتباط با مردم، سعی ما باید این باشد که بهترین خدمات را ارائه دهیم . دل مردم را شاد کنیم و از شادی ملت خود خشنود باشیم. غم و گرفتاری را از مردم و مشتریان بزداییم. مشورت، تعامل، دوستی، صفا، و صمیمیت را در محیط کار ترویج دهیم. علاقه مشتریان را نسبت به موسسه بیشتر و روحیه خود را افزایش دهیم.

در ادامه همایش، مدیر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک مرکزی نسبت به اهمیت این امر و تسهیل در روند خدمات به مشتریان توضیحاتی را ارائه کرد.

در خاتمه، کارگروه های پنج گانه نسبت به ارائه موضوعات مطروحه در کارگروه ها اقدام و پیشنهادات و راهکارهایی را به سمع و نظر حاضرین رساندند و مقرر شد تا پیشنهادات مطرح شده در کارگروه ها، از طریق دبیرخانه همایش پیگیری و اجرایی گردد.