به گزارش درآمد نیوز به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی روز سه شنبه ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو برگزار شد. مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی […]

به گزارش درآمد نیوز

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی روز سه شنبه ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو برگزار شد.

مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خرسندی حضور نمایندگان در این همایش گفت: ما در حوزه فروش بیشتر به شبکه فروش میپردازیم و قصد ارتقا کمی و ‌‌کیفی آن را داریم.

وی افزود: نمایندگان باید به طرح و اهداف کمک کنند و صرفا یک تابلوی تبلیغاتی نباشند؛ نمایندگان ۳ رده a,b, c ما از سراسر کشور در این همایش حضور دارند.

مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: تسهیلات هر نماینده‌ بر اساس عملکرد و آورده آن است و فکر میکنم در سال جاری اتفاقات خوبی در بیمه دی رخ داده و با ادامه این روند به شرایط ایده ال خود دست پیدا خواهیم کرد.

خیرخواهان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماینده جذب کرده‌ایم؛ علاوه بر این برای افزایش کیفیت شبکه فروش از تعلیق نمایندگان غیر فعال هم بهره گرفتیم چراکه معتقدیم شبکه فروش چابک برای نیل به اهداف شرکت می تواند بسیار مثنر واقع شود.

وی افزود: ۱۳۷۰ کارگزار در صنعت بیمه مشغول هستند و ما در بیمه دی با ۶۰۰ کارگزار همکار هستیم، البته همگی این ۱۳۷۰ کارگزار فعال نیستند و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ درصد کارگزار ها ارتباط برقرار کنیم.

مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: سال آینده در حوزه بودجه و فروش تحول جدی خواهیم داشت و سهم خود را در بازار بیمه افزایش خواهیم داد؛ که نیل به این مهم با شبکه فروش موثر میسر خواهد بود

همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و تشکر شد.

مقاله اصلی