قباد شاه‌کرمی مدیر اکتشاف ایمپاسکو عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳ فقره گواهی کشف آهک در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ فقره گواهی کشف و افزایش ذخیره آهن در یزد به اضافه گواهی کشف افزایش ذخیره آهن در معدن صاحب سقز را دریافت کردیم.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، قباد شاه‌کرمی مدیر اکتشاف ایمپاسکو عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳ فقره گواهی کشف آهک در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ فقره گواهی کشف و افزایش ذخیره آهن در یزد به اضافه گواهی کشف افزایش ذخیره آهن در معدن صاحب سقز را دریافت کردیم.

شاه‌کرمی با بیان اینکه تلاش بی وقفه تیم اکتشاف و مجتمع‌های شرکت تهیه و تولید باعث شد تا در مدت شش ماهه سال جاری، رکورد دریافت گواهی کشف سال گذشته را به دست بیاوریم، عنوان کرد: تلاش داریم تا پایان سال این تعداد را به ۹ فقره گواهی کشف برسانیم و این روند بی وقفه تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مجموع ذخایر جدید کشف شده در سه محدوده صاحب سقز کردستان، گلمنده و آنومالی ۱۶بی یزد با احتساب گواهی کشف‌های جدید به حدود ۱۰ میلیون تن می‌رسد.

شاه‌کرمی همچنین اضافه کرد: مجموع ذخایر جدید کشف شده آهک در سه محدوده امامزاده علی، مارین و مسجد بر اساس گواهی‌کشف‌های جدید دریافت شده به بیش از ۱۳ میلیون تن می‌رسد.

وی همچنین خبر داد: در شش ماهه گذشته بیش از ۴۱ هزار متر حفاری داشته‌ایم که ۱۰ هزار متر حفاری تنها در یک ماهه شهریور انجام شده است.

مدیر اکتشاف ایمپاسکو در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما از ادامه روند حفاری تا پایان سال این است که از برنامه حفاری ۸۰ هزار متر در یک سال عبور و آن را به حدود ۱۰۰ هزار متر برسانیم.