مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: با همدلی و هم افزایی شورای عالی بیمه تلاش شد تا فاصله تعرفه های واقعی را کمتر کنیم تا در نهایت از این طریق پرداخت از جیب مردم نیز کاهش یابد که تا حدودی به این هدف دست یافته ایم و هر سال تلاش خواهیم کرد که این فاصله را کمتر کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: با همدلی و هم افزایی شورای عالی بیمه تلاش شد تا  فاصله تعرفه های واقعی را کمتر کنیم تا در نهایت از این طریق پرداخت از جیب مردم نیز کاهش یابد که تا حدودی به این هدف دست یافته ایم و هر سال تلاش خواهیم کرد که این فاصله را کمتر کنیم.

امیر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص تعرفه‌های پزشکی بیان کرد: باید توجه داشت که ما باید براساس مقدورات تصمیم بگیریم و اینگونه نیست که این موضوع خارج از روند منطقی کشور پیش رود بلکه همواره در شورای عالی بیمه سعی ما بر این است که هر چه منطقی تر و نزدیک تر به وضعیت نرمال نزدیک شویم.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به اختلاف معنی دار تعرفه ویزیت از طریق نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد و گفت: این اقدام منجر به فرهنگ سازی در اجرای هرچه بهتر این برنامه خواهد شد تا پزشکان هر چه سریعتر به سمت نسخه نویسی الکترونیک پیش روند.

نوروزی بیان کرد: با توجه به محدودیت منابعی که در نظام سلامت وجود دارد الکترونیکی شدن فرآیندها علاوه بر صرفه‌جویی در منابع باعث می شود که خدمات مناسب و باکیفیتی به مردم ارائه دهیم تا در نهایت شاهد افزایش رضایتمندی آنان باشیم.