به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیزنژاد در جلسه ای که با حضور مدیران بانک کارگشایی در محل مرکزی این بانک در خیابان مولوی برگزار شد، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت منابع انسانی، اظهار نمود: باید سعی کرد از فکر و تجربه همه کارکنان و مشاوران برای […]

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیزنژاد در جلسه ای که با حضور مدیران بانک کارگشایی در محل مرکزی این بانک در خیابان مولوی برگزار شد، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت منابع انسانی، اظهار نمود: باید سعی کرد از فکر و تجربه همه کارکنان و مشاوران برای تصمیم گیری ها بهره گرفت، تا همه جوانب کار در تصمیمات سنجیده شود.

وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت جوانان استفاده کرد؛ چرا که افراد جوان ایده های جدید تری برای انجام امور دارند و می توان از این راهکارها برای انجام هر چه دقیق تر و سریع تر امور استفاده کرد.

عزیزنژاد همچنین در خصوص تغییر ساختار بانک کارگشایی نیز گفت: این موضوع که بانک کارگشایی به یک شعبه مستقل بانک ملی تبدیل شود، در دستور کار قرار دارد، اما زیرساخت های این تغییر از قبیل رفع چالش های فنی و منابع انسانی، باید طی یک برنامه میان مدت، تامین شود.

وی با اشاره به این که یکی از چالش های مهم اقدامات توسعه ای در این خصوص را نیروی انسانی متخصص است اظهار کرد: برای رفع این چالش باید آموزش را به صورت جدی در برنامه قرار داد و با ارتقای آموزش نیروهای موجود و جذب نیروهای متخصص، این چالش را از سر راه برداشت.

عزیزنژاد بر ایجاد انگیزه در بین کارکنان تاکید کرد و افزود: مدیران شعب باید در راستای افزایش انگیزه و چابکی کارکنان، تشویق آن ها را از طرق مختلف جدی بگیرند زیرا روحیه خوب کارکنان در برخورد با مشتریان یکی از مهم ترین راه های پیشرفت بانک است و برای حفظ این روحیه باید اقدامات لازم را به انجام رساند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک کارگشایی می تواند با برگزاری یک همایش اسلوب و روش جدید خود را در اختیار کارکنان قرار دهد تا همه کارکنان در جریان فرآیند بهبود عملکرد این بانک قرار بگیرند.

وی درباره گسترش فعالیت های بانک کارگشایی نیز اظهار کرد: برای مثال می توان به جز طلا از سایر اقلام قابل ارزشگذاری نیز برای ضمانت تسهیلات استفاده کرد و این مساله می تواند گستره فعالیت و مشتریان بانک کارگشایی را به صورت جدی توسعه دهد.

در ادامه نیز ایرج نیازی رئیس بانک کارگشایی مرکز، با اشاره به این که بانک کارگشایی برای بانک ملی ایران مانند یک گنج است، گفت: بانک کارگشایی با فلسفه خوبی تاسیس شده است و برای این که بتوانیم اهداف آن را محقق سازیم، باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد اتفاقات مطلوبی در این بانک باشیم.

وی ادامه داد: اعتماد به همکاران و مشاوره گرفتن از کارکنان در راستای جذب ایده ها در بانک کارگشایی آغاز شده است و می توان امیدوار بود که با اجرای ایده های جدید در راستای رشد و تعالی این بانک گام برداریم.

نیازی با تاکید بر اجرای فرایند اصلاح ساختار بانک کارگشایی، تصریح کرد: اصلاح ساختار در دستور کار قرار دارد و در ابتدای این راه موضوع غیر حضوری کردن امور مربوط به مشتریان در دست اقدام است تا هزینه و زمان حمل و نقل از دوش مشتریان برداشته شود.

وی افزود: همچنین مسائلی مانند بهبود عملکرد و فرآیند های مربوط به خزانه داری، کاهش ریسک های عملیاتی و بهبود ارتباط کارکنان شعب با مشتریان در دستور قرار گرفته و در حال انجام است.

نیازی در خاتمه با تاکید بر انجام امور مربوط آموزش و پیشرفت علمی کارکنان، نیز گفت: همایشی که پیشتر به آن اشاره شد، ضروری است تا طی آن کارکنان و مدیران بتوانند در جریان آخرین طرح ها و سیاست ها قرار گیرند.

در پایان مراسم نیز صمد عزیزنژاد به همراه هیات عامل بانک کارگشایی، از شعبه مرکزی این بانک بازدید کردند.