چالش حامل‌های انرژی و هزینه‌های تامین انرژی در سال جاری بی‌سابقه است.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، این جلسه به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، روز سه‌شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ در مهمانسرای نور این شرکت انجام شد.

محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه گفت: همان‌گونه که اطلاع دارید، چالش حامل‌های انرژی و هزینه‌های تامین انرژی در سال جاری بی‌سابقه است.
بنابراین، انتظار می‌رود با همکاری و تلاش شرکت‌های تابعه، همچون گذشته برای برون رفت از چالش موجود، راهی یافته و از وضعیت موجود به خوبی گذر نماییم.

وی افزود: شرکت‌های تابعه تازه تاسیس باید حمایت شوند، اما کیفیت و سرعت در انجام پروژه‌ها نیز برای فولاد خوزستان بسیار اهمیت دارد.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: طرح‌های موجود، باید به صورت تخصصی بررسی شوند تا در آینده موانع از پیش روی برداشته شوند.

وی افزود: آموزش تا پایان زمان خدمت، تمامی ندارد. این امر شامل روسا و مدیران سازمان نیز می‌شود.

گفتنی است، در جلسه یاد شده فعالیت‌های ستادی انجام شده، نقاط قوت و قابل بهبود، آخرین وضعیت سیستم‌های اطلاعاتی، جمع‌بندی نیازها و پیشنهادها، استراتژی سرپرستی، ساختار سازمانی، چالش‌های موجود در حوزه انتصاب و ارتقا، آموزش و توسعه (مدیریت عملکرد، نظام بهپویی و مدیریت دانش)، ارزیابی عملکرد ۳ ماهه نخست سال جاری شرکت‌های تابعه بررسی و مدیران عامل شرکت‌های تابعه به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.